OT, ok
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-03 13:46

Hej - jeg følger med i dk.erhverv, og irriteres over de, der poster
erhverstilbud. Altså, ham der vil være altmuligmand eller ham, der vil sælge
gode mobilnumre. De bli'r hurtigt FUT'tet og får et standardsvar, men jeg
synes nu engang, det er irriterende, at de alligevel opnår den ønskede
effekt. Kan man gøre noget ved dét? Måske er det bare mig, der er for
smålig, jeg ved det ikke. Og denne meddelelse burde jo osse postes i
nettikette eller lignende...

vh

jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-08-03 14:28

Jan wrote:

> [...]
> effekt. Kan man gøre noget ved dét? Måske er det bare mig, der er for
> smålig, jeg ved det ikke. Og denne meddelelse burde jo osse postes i

Det er nu meget begrænset hvad der kommer IMO. Og jeg har da fulgt
gruppen siden 1999 med skiftende aktivitetsniveau.

FUT: dk.admin.netikette. Svar omdirigeres til dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Jimmy

Dato : 02-08-03 14:33

"Jan" <jan> wrote in message
> Hej - jeg følger med i dk.erhverv, og irriteres over de, der poster
> erhverstilbud. Altså, ham der vil være altmuligmand eller ham, der vil
sælge
> gode mobilnumre.

Enig - Det er ekstremt irriterende.

> Kan man gøre noget ved dét?

Nogle grupper er modererede, f.eks. dk.bolig.
Det vil sige, at et indlæg ikke vises før det er blevet godkendt af en
administrator.

Det samme kunne man gøre med denne gruppe, men jeg tror ikke spammernes
aktivitetsniveau er højt nok til at gevinsten ville overstige ulempen ved at
ens indlæg blev vist x antal timer senere.

Mvh
Jimmy