Pirates of the caribbean
Fra : Martin Petersen

Dato : 02-08-03 13:16

har lige købt spillet, men det fryser fuldstændigt, når jeg prøver at komme
ind i selve spillet, det lykkedes mig kun at komme til menuen, findes der en
patch til spillet eller hvad, jeg har prøvet at komme ind på producentens
hjemmeside, der tilsyneladende ikke eksistere mere (mærkeligt nok hvis
firmaet er lukket lige efter at hve udgivet et nyt spil) adressen til
producentens hjemmeside er: http://www.bethsoft.com

PLZ HELP ME

Det ville være surt hvis spillet overhovedet ikke kommer til at virke efter
atr have betalt så meget for det.

- Martin Petersen

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 02-08-03 13:25

"Martin Petersen" <martin@bfbv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PLZ HELP ME
>
> Det ville være surt hvis spillet overhovedet ikke kommer til at virke

Hent det fra Sharereactor det virker fint.

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-08-03 13:30

Hent det fra Sharereactor det virker fint.

Ikke for at være den moralske rytter, men jeg gider ikke downloade en warez
version, når jeg har originalen