ping
Fra : Martin Larsen

Dato : 02-08-03 12:49

Hej når jeg sidder og spiller battlefield på nettet sker det en gang imellem
at jeg bliver smidt af serveren pga. af for højt ping.
hvad kan man gøre for evt. at sætte det ned.

på forhånd tak

Fra : Gismo

Dato : 02-08-03 13:25

"Martin Larsen" <mf.l@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej når jeg sidder og spiller battlefield på nettet sker det en gang
imellem
> at jeg bliver smidt af serveren pga. af for højt ping.
> hvad kan man gøre for evt. at sætte det ned.

Luk kazaa ... få en bedre linie

Gismo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-08-03 14:20

>Luk kazaa ... få en bedre linie
>
>Gismo

Bla bla bla, du går da også altid helt automatisk ud fra at alle er pirater,
har du ikke andet at tage dig til end at lege net-betjent?

Til Martin:
Har du firewall kørende? Hvis, så slå den fra, jeg har selv prøvet det samme
med C&C Tiberian Sun, min ping røg op over 800-1000 indtil jeg slog min FW
fra.

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-03 15:33

In dk.spil.computer, Laziter [9440] wrote:

>Bla bla bla, du går da også altid helt automatisk ud fra at alle er pirater,
>har du ikke andet at tage dig til end at lege net-betjent?

Qvg vaqyæt sbegwrare vxxr qra bczæexfbzurq wrt ine irq ng tvir qrg.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-08-03 12:44

Lars Stokholm wrote:

> Qvg vaqyæt sbegwrare vxxr qra bczæexfbzurq wrt ine irq ng tvir qrg.

*LMAO*
Sarkasme med tilbagevirkende kraft!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-08-03 22:27

Til Laziter
Ja jeg har prøvet at slå den fra og det hjalp så mange tak for hjælpen....:)

Til Gismo
Bruger ikke kazaa eller lign. programmer
min linie er en 1024/512 hos TDC så den fejler ikke noget

MVH Martin

Fra : Ivan G

Dato : 03-08-03 14:17

> Til Gismo
> Bruger ikke kazaa eller lign. programmer
> min linie er en 1024/512 hos TDC så den fejler ikke noget

Kontakt TDC support og få dem til at kigge på din linje. Nogwn gange kan de
godt gøre noget ved det. Serveren du spiller på....er det en hurtig server?
Er der andre end dig der har problemer med den? Har du ping-priblemer i
andre spil eks. CS eller andet?

Ivan G

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-08-03 19:42

ja det er en hurtig server men efter at jeg lukkede min firewall blev
problemet løst, jeg har ikke oplevet det i CS eller C&C Generals men ellers
tak.......:)

M.V.H Martin Larsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-08-03 23:40

Martin Larsen wrote:
> [...]
>>
> ja det er en hurtig server men efter at jeg lukkede min firewall blev
> problemet løst, jeg har ikke oplevet det i CS eller C&C Generals men

[Top Posting korrigeret]

Du kan evt. kigge på http://www.speedguide.net

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Gismo

Dato : 04-08-03 20:59

> Bla bla bla, du går da også altid helt automatisk ud fra at alle er
pirater,
> har du ikke andet at tage dig til end at lege net-betjent?

Hvornår er kazaa blevet ulovligt ?
Man kan hente massere af ting med det program der er lovlige !
Og jeg er lidt lige glad med om han henter porno, mp3 eller tegninger lavet
af lille Ole. Det genere alt sammen hans ping

Kort er, at det var en muligt hed. Han skrev intet om at han havde 1 mbit
eller 28.8 k modem !

Gismo