Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Matrox G450 alm/Max
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-04-01 21:35

Hej gruppe

Hvor meget forskel er der på et Matrox Millennium G450 alm og et do Max ?

Jeg går og venter på Marvel udgaven som så småt begynder at dujje op i
prislisterne, men stadig ikke kan leveres.
Det er så vidt jeg kan se alm. udgaven

Hilsen Michael

Fra : Fritze

Dato : 03-04-01 22:10

Der findes ikke et G450 MAX. Der findes G450 og der findes G400 og G400MAX.
De skulle være bedst i denne rækkefølge (bedste først): G400MAX, G450, G400.

Forskellene er dog minimale.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-04-01 19:46

Hej Fritze

Tak for svaret. Jeg fik rodet lidt sammen i tingene.

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fritze <Fritze76@hotmail.com> skrev i en