Shield Agents
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-08-03 20:28

Jeg skyder lidt i blinde her, ved det godt.

Jeg var en tur rundt i de baltiske lande, og så et lille fragment af en
trailer til enten en biograffilm , tv-film, serie på enten polsk eller
litauisk tv, filmen kaldte de Shield Agents.

Jeg tænkte ikke videre over det, men da traileren så spændende ud, skrev jeg
titlen ned for senere at kigge på imdb.com, men finder intet.

Jeg har også i mellemtiden glemt hvad der egentlig fængede min interesse.

Siger denne titel, Shield Agents jer noget?

Jesper

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 01-08-03 21:23

> [...]
>
> Jeg har også i mellemtiden glemt hvad der egentlig fængede min interesse.
>
> Siger denne titel, Shield Agents jer noget?

Kunne det evt. være den her TV-serie?
http://us.imdb.com/Details?0286486

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : No Humor Man

Dato : 01-08-03 23:32

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> trailer til enten en biograffilm , tv-film, serie på enten polsk eller
> litauisk tv, filmen kaldte de Shield Agents.
Hvad med David Hasselhoff filmen:

Nick Fury - Agent of S.H.I.E.L.D
http://us.imdb.com/Title?0119781

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : John Hinge

Dato : 02-08-03 09:51

On 02 aug 2003 No Humor Man was heard to say:

> Nick Fury - Agent of S.H.I.E.L.D
> http://us.imdb.com/Title?0119781

Så stopper vi !
Den film findes ikke ! Jeg er i aktiv fortrængning !

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : No Humor Man

Dato : 02-08-03 17:45

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
> On 02 aug 2003 No Humor Man was heard to say:
> Så stopper vi !
> Den film findes ikke ! Jeg er i aktiv fortrængning !
Hey, jeg vil heller ikke vedkende mig den, men det er ikke det det handler
om.