Mads Lund
Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 03-04-01 21:20

Hej
Er der nogen som har Mads turbo Lunds E mail adr. evt ham selv, jeg har
haft et nedbrud på min pc og der gik der en hel del tabt.
på forhånd tak
Carsten Steffensen

Fra : Armand

Dato : 04-04-01 02:24

Carsten Howard Steffensen <kejser@image.dk> skrev i en

> Er der nogen som har Mads turbo Lunds E mail adr. evt ham selv, jeg
har
> haft et nedbrud på min pc og der gik der en hel del tabt.

Vær nu lidt opfindsom!

Jeg sorterede gruppens indlæg efter navne og fandt en længere række med
Mads Lund.
Eftersom den seneste er fra 3/4 kl. 10.15 ville den sikkert have været
imellem de første 300 indlæg du atter hentede ned efter et givent
nedbrud :-/

--
Armand.

Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 04-04-01 15:16

> [...]
> Eftersom den seneste er fra 3/4 kl. 10.15 ville den sikkert have været
> imellem de første 300 indlæg du atter hentede ned efter et givent

Carsten