Ansættelse af ledig m.bibeskæft.via løntil~
Fra : Jan

Dato : 01-08-03 20:12

Hej gruppe.

Jeg har fundet ud af at man kan ansætte en ledig på dagpenge via noget
kaldet løntilskud i op til 12 mdr.

Der betales ca. 55 kr/timen. af HK og resten skal betales af
mig/arbejdsgiver.

Mit spørgsmål er derfor:
Hvad nu hvis den der ansættes er ledig med egen virksomhed som
bibeskæftigelse. Må han så beholde sit registreret firmanavn idet at han i
sin fritd laver nogle opgaver for andre og stadig blive ansat af mig via
løntilskudsordningen ?

Håber et klogt hoved kan svare
Venlig hilsen
Jan

Fra : Bo

Dato : 02-08-03 02:53

"Jan" <aikon@3point.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kaldet løntilskud i op til 12 mdr.
>
> Der betales ca. 55 kr/timen. af HK og resten skal betales af

Det er AF der udbetaler tilskuddet og det er AF der godkender den enkelte ordning, så
henvend dig til AF og
få korrekt besked !