ROTK trailer
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 01-08-03 19:51

Der er godt nok ikke nogen officiel trailer ude endnu, men den ligger en på
følgenende side http://www.trailersworld.com/

Det ligner ikke en normal fan trailer, for der er i hvert fald ikke nogle
scener jeg ikke har set før, men hvor de har fået dem fra aner jeg
ikke......

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-08-03 22:03

On Fri, 1 Aug 2003 20:50:43 +0200, "Jakob Strandgaard Andersen"
<jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Det ligner ikke en normal fan trailer, for der er i hvert fald ikke nogle
>scener jeg ikke har set før, men hvor de har fået dem fra aner jeg

Men hvorfor er tale og billede ikke synkront!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas

Dato : 01-08-03 23:47

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f2ab685$0$6833$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]

> Det ligner ikke en normal fan trailer, for der er i hvert fald ikke nogle
> scener jeg ikke har set før, men hvor de har fået dem fra aner jeg

Hmm... Sikker? Madmanden postede ellers et link til en trailer, for
nogen dage siden.
På denne adresse kan du finde en trailer:
http://www.empiremovies.com/movies/lord_of_the_rings/return_of_the_king/inde
x.shtml

Mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-03 05:23

Den er dælme godt gemt væk så...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Taba

Dato : 02-08-03 10:29

> Den er dælme godt gemt væk så...

Hvor er den henne på siden? Jeg har opgivet at finde den

/Taba

Fra : Klaus

Dato : 02-08-03 08:56

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
>
> Det ligner ikke en normal fan trailer, for der er i hvert fald ikke
> nogle scener jeg ikke har set før, men hvor de har fået dem fra aner

Tror www.theonering.net var de første til at bringe den. Her er hvad de
selv skriver:

RETURN OF THE KING TRAILER WAS HERE! UPDATE
7/30/03, 11:07 am EST - Xoanon

TheOneRing.net brings you this exclusive first look at THE RETURN OF THE
KING! This file was sent to us by person or persons unknown, it shows 1:35
minutes in GLORIOUS Quicktime a TON of shots from ROTK. Sam and Frodo in
Mordor, Pippin and Merry, Gandalf at Minas Tirith, fell beasts, Pelennor
Fields, Orcs and Men fighting, Aragorn and MORE! !!!MAJOR SPOILERS!!!

UPDATE: New Line Cinema has kindly asked us to remove the links and files
with the ROTK trailer, sorry folks!

PS: PLEASE stop emailing us asking for a link, or the trailer, or somone to
help you get it. We cannot help.

--
Klaus

Fra : Kong Kent

Dato : 05-08-03 15:48

> Det ligner ikke en normal fan trailer, for der er i hvert fald ikke nogle
> scener jeg ikke har set før, men hvor de har fået dem fra aner jeg
> ikke......

Traileren *er* officiel, for Gandalf siger altså noget deri som han også
siger i bogen (til Pippin), så det er bestemt ikke en "fake", spundet sammen
af nogle out-takes osv.

Glæder mig *meget* til at se, om ikke traileren på "De To Tårne" er bare
liiidt længere end de 1m35sek der er i videoklippet. Og rettelse: Klippet
hvor man ser Sam og Frodo er ikke i Mordor, men i "Cirith Ungol", som dog
ligger tæt derved :)

Hold k*ft det bliver fedt endelig at se afslutningen på det, der efter min
mening har potentialet til at pløje "Godfather" væk som tidernes bedste
trilogi nogensinde på film!!!! Det bliver så stort!!!!!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-08-03 09:07

Har lige set subject, fandt den på Kazaa. Lyden er usynkron, men jeg kan
godt vente på New Line's egen officielle udgave når bare jeg har denne
indtil da. Jeg kan jo ligesom ikke tillade mig at brokke mig over det, kan
jeg?

For HELVEDE, hvor bliver det dog fedt! Og det endelige opgør med
ringwraith'en man får lagt op til allersidst i teaseren...Peter J. er nu et
godt menneske.

Hypen vil ingen ende tage, jeg skal i hvert fald ikke stå i vejen...

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-03 09:55

Hvis i gider lade være med at overfalde min server. Så har jeg den store
udgave der er synkron osv. Men jeg forbeholder mig altså retten til at tage
den af hvis min båndbredde bliver totalt ædt.

http://reg2.dk/rotk.htm

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-08-03 13:03

Tusind tak for den. Håber ikke din forbindelse bliver alt for overrendt

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-03 14:33

Den holder endnu :) men der er da run på den folk er jo heller ikke
kommet hjem fra arbejde endnu...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : John Sahl

Dato : 07-08-03 16:02

Jesper Winding wrote:
> Den holder endnu :) men der er da run på den folk er jo heller
> ikke kommet hjem fra arbejde endnu...

Det er jo heller ikke en bette adsl du holder dig

Tak for filmen.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 07-08-03 15:52

Jesper Winding wrote:
> [...]
> store udgave der er synkron osv. Men jeg forbeholder mig altså retten
> til at tage den af hvis min båndbredde bliver totalt ædt.

Du er et godt menneske, gracias amigo
- Nicolai

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-08-03 13:24

Kan i øvrigt anbefale de par billeder fra ROTK der ligger på
http://www.empiremovies.com/movies/lord_of_the_rings/return_of_the_king/pict
ures.shtml