Køler til MSI GF4 48000SE
Fra : Per Jørgensen

Dato : 01-08-03 19:19

Hejsa

Hvilken køler skal man købe til oventående,
hvis man vil have bedre køling og mindre støj.

Har kig på thermaltake giant2, men kan ikke rigtig finde
ud af om den vil passe på.

Evt andre forslag modtages gerne.

Mvh
Per.

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-08-03 22:52

Per Jørgensen wrote:
> [...]
> hvis man vil have bedre køling og mindre støj.
>
> Har kig på thermaltake giant2, men kan ikke rigtig finde

Sådan en Zalman ting her har jeg, og der er ingen blæsere på.. Har ikke
oplevet nogen fejl på mit Ti4600 (som stort set er det samme som dit kort),
selvom det er utrolig varmt i vejret her for tiden osv..

http://www.mm-data.dk/shop/productinfo.asp?id=445

Studiedata.dk har den også.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Stig Mogensen

Dato : 02-08-03 12:19

Jeg kører også med en Zalman heatpipe på mit Point-of-View G4 TI4800SE.

Ingenproblemer i sommervarmen her heller, og absolut ingen støj....ahhh

/Stig
--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce4 TI-4800SE *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 512mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *