t68i og email
Fra : Nielsen

Dato : 01-08-03 12:05

Har lige fået en t68i

Der er noget mail jeg ikke kan gennemskue.
Min pop3 er hos A0
Telefon Sony-Ericsson
Mobil operatør TDC

Den henter ikke body teksten af mine emails.

1) Email programmet er sat op til " header & tekst" (har også prøvet Headers
only)
2) Via webmail kan jeg se de enkelte emails, og der er body teksten med.

Er det et problem i T68i email program ? Eller driller tdc.
Nogen gange har det virket ???

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-08-03 15:39

Nielsen skrev Fredag den 1. august 2003 13:04 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> Headers only)
> 2) Via webmail kan jeg se de enkelte emails, og der er body teksten

Er det HTML formaterede mails?
Det kan T68i desvære ikke klare. Desvære fordi jeg modtager nogle
nyhedsbreve i HTML som de ikke vil slå fra

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,