T2 Ultimate Edition Reg 1 er ankommet og..~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-08-03 12:01

den er i topklasse, Billedet er perfekt og ligeså lyden, nu skal jeg bare
finde ud af at finde "Hidden Version"
Til 169,95,- må man sige det er et fantastisk køb - hvis nogen tænker på at
erhverve den så fås den stadig selvom den ikke længere produceres.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Per Moreau

Dato : 01-08-03 18:08

> [...]
at
> erhverve den så fås den stadig selvom den ikke længere produceres.

Går også og venter på den, de siger at den blev sendt i Mandags, så den
må også være på trapperne her.

Mvh
Per M.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-08-03 18:13

> Går også og venter på den, de siger at den blev sendt i Mandags, så den
> må også være på trapperne her.

min bestilling gik igennem hos axeldvd den 29/7 så det er gået pænt stærkt -
jeg tror den her stammer fra tyskland, så den har ikke været undervejs helt
fra usa... øh af

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-08-03 19:03

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> Til 169,95,- må man sige det er et fantastisk køb - hvis nogen tænker på at
> erhverve den så fås den stadig selvom den ikke længere produceres.

Fik du så den i metalæske eller plastik?

/Robert
Der netop i dag fik en 3-disc æske til det makværk Poulin smed på gaden.
Så blev den da LIDT pæn.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-08-03 21:25

> Fik du så den i metalæske eller plastik?

Den er i et dobbeltdvd cover og uden om det er der et paphylster der ligner
metal med et stort T2 mærke, selve plasticcoveret er et billede af arnold.