Snart færdig med Anchor Bay
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 01-08-03 08:42

http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_7/halloween_25ae.htm

Så fik de langt om længe osse ødelagt Halloween, med deres evendelige
"remastering" af film, de allerede *har* remasteret før, og med væsentligt
bedre resultater.

Check DVDfile's screenshot sammenligninger; De må jo være blevet forrykte
hos Anchor Bay.

http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_6/manhunter_dc.html

Manhunter kunne de heller ikke forbedre synderligt, med deres nye "DiViMax
transfer process", så hvorfor bliver de bare ved og ved og ved, med at
genudgive titler som de *har* udgivet før, men denne gang i *ringere*
versioner?

Jeg havde dyb respekt for Anchor Bay, for tid tilbage, da de udgav en masse
film i lækre overførelser (bl.a Argento's film), men i dag er der gået fast
food i dem.

Gad vide hvordan deres nye Dawn Of The Dead, ender med at være? Jeg håber på
det bedste, men jeg frygter efterhånden det værste.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-08-03 10:46

> Gad vide hvordan deres nye Dawn Of The Dead, ender med at være? Jeg håber

> det bedste, men jeg frygter efterhånden det værste.

Argh - det må du ikke engang tænke! - den udgivelse glæder jeg mig mindst
lige så meget til som jeg gør til TTT Gift set!... jeg ville ikke kunne
klare at den ville være noget lort
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten DH

Dato : 01-08-03 10:47

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
masse
> film i lækre overførelser (bl.a Argento's film), men i dag er der gået

Jeg har også skiftet yndligs DVD distributør til Blue Underground
efterhånden - både kvaliteten og deres titler minder meget om AB fra før
fastfood tiden

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-08-03 10:56

> Jeg har også skiftet yndligs DVD distributør til Blue Underground
> efterhånden - både kvaliteten og deres titler minder meget om AB fra før
> fastfood tiden

hvad udgiver de af gode titler?.... ikke sån noget OnAir kvalitet vel?

Fra : ML-78

Dato : 01-08-03 11:06

> hvad udgiver de af gode titler?.... ikke sån noget OnAir kvalitet vel?

Blue Undergrounds udgivelser er generelt af høj kvalitet. Deres valg af titler
er sammenligneligt med Anchor Bay, men måske med større vægt på exploitation - i
hvert fald har de udgivet en del 60'er og 70'er sleaze-film.

Her er et interessant interview med grundlæggeren Bill Lustig, hvor man både får
noget at vide om grundene til Blue Undergrounds start og Anchor Bays lidt
tvivlsomme fremtid:

http://www.dvdmaniacs.net/Features/bill_lustig.html

ML-78

Fra : Morten DH

Dato : 02-08-03 15:32

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
både får
> noget at vide om grundene til Blue Undergrounds start og Anchor Bays lidt

Og så er der jo altid kilden med masser af trailers osv:
http://www.blue-underground.com/