Anbefaling af grafikkort uden blæser ønske~
Fra : MYKL [6600]

Dato : 01-08-03 00:41

Hej

Jeg kigger efter et nyt grafikkort, men jeg ved ikke lige hvad det skal
være.

Men det skal være UDEN blæser, - jeg er træt af larmen fra min gamle kort.

Og der skal være DVI udgang.

Det skal kunne trække en god fladskærm i 18-19" størrelsen.

Gerne udgang til tv (AV og/eller s-vhs) - men ikke et krav.

Være rimelig OK til 3D spil (bedre end min nuværende Geforce 4 mx460)
Det behøver dog ikke være det vildeste "spillekort", men rimelig.

Hvad kan I anbefale?

På forhånd tak for hjælpen!

MVH

Michael Henriksen

Fra : Devast8or, work

Dato : 01-08-03 09:49

"MYKL [6600]" <mykl@SLETMIGmykl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Være rimelig OK til 3D spil (bedre end min nuværende Geforce 4 mx460)
> Det behøver dog ikke være det vildeste "spillekort", men rimelig.

Jeg mener at have set et kort i GeForce FX serien uden blæser. Prøv at kigge
på nogle af de laveste modelnumre.

Eller kan du jo købe et godt kort og sætte sådan en her på:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724817908

Ydelse kan du se noget om her:
http://www17.tomshardware.com/graphic/20030714/index.html

Devast8or

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 01-08-03 10:51

Hej !

FX-5200 har ikke blæser, men du vil nok blive skuffet over performance.

Jeg ville nu nok gøre noget andet.

Køb et TI-4200 med 128 Mb Ram.

Det er til at betale, og har en god performance.

Pil blæseren af og monter en passiv køler fra Zalman. Det virker perfekt

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1

Jannik