Kraftwerk Tour De France
Fra : Hauge

Dato : 31-07-03 22:07

Hejsa

Har lige hørt den nye Kraftwerk Tour De France CD med 12 numre..
Kan ikke helt blive enig med mig selv om den er god, men een ting der er
rigtigt fedt, er at den gode gamle TDF ligger som nr. 12 derpå, dog i en
anelse anderledes udgave, men fedt alligevel..

Men Kraftwerk fans, glæd jer alligevel

Mvh Hauge
--
Email-adresse virker indtil der modtages spam derpå.
Ny adresse ved hvert indlæg.

Fra : Morten Guldager

Dato : 01-08-03 11:00

Thu, 31 Jul 2003 at 21:07 GMT Hauge wrote

> Har lige hørt den nye Kraftwerk Tour De France CD med 12 numre..

Hvordan er stilen? Den gamle ultra tøre lyd eller den mere poppede
der var på deres sidste skive. (var det ikke "the mix" den hed?)

/Morten

Fra : Hauge

Dato : 01-08-03 16:44

Hejsa

"Morten Guldager" <spamtrap@mogul.dk> wrote in message
> Hvordan er stilen? Den gamle ultra tøre lyd eller den mere poppede
> der var på deres sidste skive. (var det ikke "the mix" den hed?)

En del mere poppet end de gode gamle, men sin helt egen stil alligevel

The mix kan man jo ikke kalde for en udgivelse, det var jo kun mix, så det
var da på tide at de endelig lavede en ny skive, når de nu intet har lavet
siden 1986, udover Expo 2000.

Men TDF er værd at lytte til, der er et højttaler-smadrer-nummer imellem,
den er der gang i, gad vide hvad mine naboer siger. hehe

Mvh Hauge