lægge program i IEs "programmer"?
Fra : Thomas D

Dato : 31-07-03 21:14

Hej,

Hvordan kan man gøre sådan at sit program kommer op i Internet Explorers
"Programmer" faneblad?
Det jeg snakker om er det som er under instillinger => programmer.
Her kan man fx. vælge hvilken editor IE skal bruge til at "Vis kilde".
Her vil jeg gerne bruge et andet program end notepad.exe.

Hvordan kan det lade sig gøre at smide et program jeg selv har lavet ind
her?
Jeg antager at det ligger et sted i registry, ved nogen af jer hvor?

Thomas D
http://tdn.peps.dk
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Sebbe

Dato : 23-08-03 18:43

"Thomas D" <merlin@sprex.dk> wrote in news:3f297895$0$76088
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> her?
> Jeg antager at det ligger et sted i registry, ved nogen af jer hvor?

Jeg *tror* det foregår i HKLM/Software/Classes/.htm/OpenWithList

For de andre programmer på samme panel er det HKLM/Software/Clients

Håber du kan bruge det til noget

Fra : Thomas D

Dato : 23-08-03 19:28

Sebbe wrote:
> [...]
>>

> Jeg *tror* det foregår i HKLM/Software/Classes/.htm/OpenWithList
>
> For de andre programmer på samme panel er det HKLM/Software/Clients

Tak for svaret.
Jeg kan desværre ikke få det til at virke med nogle af de to adresser i
regedit som du skriver der.
Det er ikke nok til at få den til at åbne filerne med det når jeg trykker
vis kilde.