Skrifttype
Fra : Web_My_Ass

Dato : 31-07-03 19:03

Hvordan får jeg alle andre til at se den samme type skrift som jg
selv gør.? Og kan man ikke skifte farve på sine links.? Kan man
ikke også fjerne den hvide linje som er på min Hp
("www.WebMyAss.com")..?

På forhånd tak for hjælpen!!

P.S
Jeg er også open for ider til min hjemmeside, vis har nogle..!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 31-07-03 19:13

"Web_My_Ass" <postmaster@webmyass.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg alle andre til at se den samme type skrift som jg
> selv gør.?

Det er umuligt, da du ikke ved hvilke skrifttyper der ligger på brugerens
maskine.
www.html.dk kig under tutorial - css der er et afsnit om fonte

www.html.dk kig under tutorial - css der er et afsnit om links.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jens Lassen

Dato : 01-08-03 07:31

Web_My_Ass wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

Du burde kunne gøre det sådan, hvor #xxxxxx er farven i hex tal.

Jens

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-08-03 15:23

"Jens Lassen" <jl@cyncrona.dk> skrev

> Du burde kunne gøre det sådan, hvor #xxxxxx er farven i hex tal.

Nogen speciel grund til at lave html version 3.2? Prøv at komme lidt videre.
Lav det med css:

http://www.hjemmesideskolen.dk/html/css2.asp#bg

www.hjemmesideskolen.dk/html/css2.asp#link

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jens Lassen

Dato : 01-08-03 07:45

> [...]
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

Vi skriver lige lidt mere

<frameset rows="164,*" framespacing="2">
   <frame name="menu" frameborder="0" src="menu.html" noresize
   scrolling="no">
   <frame name="bottom" frameborder="0" src="bottom.html"
   scrolling="auto" marginwidth="0" marginheight="0">
<noframes>

Dette er et udklip fra de kode. hvis du ændre framespacing til 0 så
forsvinder den hvide linie

Jens