Nokia 3310 Ubesvaret opkald
Fra : Christian Simonsen

Dato : 31-07-03 17:32

Hej gruppe

Jeg har købt en Nokia 3310 til min gamle mor (ej sms og alt det andet). Jeg
har det problem, at når der er et ubesvaret opkald, vises telefonnummeret
ikke. Ligeledes når opkald vises, er det ukendt nummer. Dette selv om
opkalder ligger i hukommelsen.

Er der nogen der har en løsning ?

Christian Simonsen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 31-07-03 21:09

"Christian Simonsen" wrote in message
> [...]
> har det problem, at når der er et ubesvaret opkald, vises telefonnummeret
> ikke. Ligeledes når opkald vises, er det ukendt nummer. Dette selv om

Det har intet med telefonen at gøre! Det er udbyderen der skal aktivere "vis
nummer".... Efter hvad jeg har hørt, så kan der godt gå nogle dage før vis
nummer funktionen også virker, efter abbonementet er oprettet! Men ellers
ring til den pågældende operatør og spørg....

Hygge...
Daniel

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 01-08-03 12:03

On Thu, 31 Jul 2003 22:09:16 +0200, "Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com>
wrote:

> [...]
>nummer funktionen også virker, efter abbonementet er oprettet! Men ellers
>ring til den pågældende operatør og spørg....

Så vidt jeg ved så er saktlige mobil abb i danmark med vis nummer.
Flemming Jacobsen