Kender I det ?
Fra : vonSchneider

Dato : 31-07-03 15:14

Kender I det, at man egentlig er glad for sin partner, men bare higer
efter at have sex med en anden for at opleve det kick, som dette
indebærer ?

Hvordan håndterer I det ?
Mange hilsener
vonSchneider

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-07-03 15:49

vonschneider1@hotmail.com (vonSchneider) mumbled something in

> Kender I det, at man egentlig er glad for sin partner, men bare higer
> efter at have sex med en anden for at opleve det kick, som dette
> indebærer ?
>
> Hvordan håndterer I det ?

jeg tænker på hvor meget det ville såre min partner og hvor dårlig
samvittighed jeg ville få over at have gjort noget der ville såre min
partner.... og så lader jeg være!

Hvad med istedet og lav noget frækt7sjov/nyt/spændende med din partner og
få kicket derigennem ??

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 14:12

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.*remove*dk> skrev i en meddelelse

> jeg tænker på hvor meget det ville såre min partner og hvor dårlig
> samvittighed jeg ville få over at have gjort noget der ville såre min
> partner.... og så lader jeg være!

Dejlig indstilling.....

> Hvad med istedet og lav noget frækt7sjov/nyt/spændende med din
> partner og få kicket derigennem ??

Ja, hvis man går meget og tit med sådan følser må det vel være fordi ens
sexliv med sin partner er ved at dø, og så skal man da se at få liv i det
igen før det er forsent.....

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Fedt Mule

Dato : 31-07-03 16:01

On 31 Jul 2003 07:13:54 -0700, vonschneider1@hotmail.com
(vonSchneider) wrote:

>Kender I det, at man egentlig er glad for sin partner, men bare higer
>efter at have sex med en anden for at opleve det kick, som dette
> [...]

Ja jeg kender det godt! Og førhen levede jeg det også ud, men det gør
jeg ikke mere!

Tænk på det som: Samler apetit ude og spiser hjemme. Du kan også (for
en periode!!!) tænke på at det er hende der fra Matas (f.eks), som du
ligger med...Efter jeg er stoppet med at være utro, så giver det mig
et kick, og nu er det faktisk sådan, at det er min mand jeg tænder på,
så det er jo kanon!

Held og lykke!

Pernille.

Fra : PerX ...

Dato : 01-08-03 12:59

In article <cd8b17a6.0307310613.62610030@posting.google.com>,
vonschneider1@hotmail.com says...
> Kender I det, at man egentlig er glad for sin partner, men bare higer
> efter at have sex med en anden for at opleve det kick, som dette
> indebærer ?

Nej :)

Fra : Katja

Dato : 11-08-03 21:41

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kender I det, at man egentlig er glad for sin partner, men bare higer
> efter at have sex med en anden for at opleve det kick, som dette

Nej, egentlig ikke.

Prøv evt. med et "rollespil" - det kan måske gi' dig et eftertragtede kick.

Rare hilsner
Katja

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-03 12:54

In article <bh8v1a$sp5$1@sunsite.dk>, Hyggedyret@paradis.dk says...

> [...]
>
> Nej, egentlig ikke.
>
> Prøv evt. med et "rollespil" - det kan måske gi' dig et eftertragtede kick.

Kan du ikke citere lidt bedre. Det ser ud som jeg skrev noget jeg ikke
skrev.

Fra : Katja

Dato : 12-08-03 20:43

> In article <bh8v1a$sp5$1@sunsite.dk>, Hyggedyret@paradis.dk says...

> Kan du ikke citere lidt bedre. Det ser ud som jeg skrev noget jeg ikke
> skrev.

Hej PerX

Undskyld hvis jeg har dummet mig - jeg er ny her på Usenet.dk.

Hvordan skal jeg så gøre ? Jeg har da skrevet til sidst, som jeg ser mange
andre gøre ?

Rare hilsner
Katja

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 12:47

In article <bhbg0d$2fo$1@sunsite.dk>, Hyggedyret@paradis.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> kick.

> Hej PerX
>
> Undskyld hvis jeg har dummet mig - jeg er ny her på Usenet.dk.

Undskyld hvis jeg var grov, jeg er ny til at forsøge at forstå andre ;)

> Hvordan skal jeg så gøre ? Jeg har da skrevet til sidst, som jeg ser mange
> andre gøre ?

Det er også fint, men me citeringer frem gik det ikke helt hvem der havde
skrevet det.

Jeg bygger lige et kort eksempel:

Frederik skrev:
>Davs selv jeg hedder Frederik

Så kan man se hvad Poul og hvad Frederik skrev baseret på >'erne.

Her citere jeg din tekst:
-------------------------
> [...]
> indebærer ?

Nej, egentlig ikke.

Prøv evt. med et "rollespil" - det kan måske gi' dig et eftertragtede

---------------------- Citat slut.

Det kommer til at se ud som jeg skriver "Kender I det" etc. Hvad jeg ikke
gjorde, jeg skrev "Nej, egentlig ikke" - men det kommer til at se ud som
det er dig der skriver det til en kommentar jeg skrev - som jeg ikke
gjorde.
Det er måske ikke det store problem her, men det kan hurtig bliver
forvirende :)

Fra : ¤

Dato : 12-08-03 20:58

On Tue, 12 Aug 2003 13:53:57 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <bh8v1a$sp5$1@sunsite.dk>, Hyggedyret@paradis.dk says...

>Kan du ikke citere lidt bedre. Det ser ud som jeg skrev noget jeg ikke
>skrev.

Hvori består forskellen på din og Katja's måde at citere på ?
Jeg ser ingen forskel.
Torben

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 12-08-03 21:31

> Hvori består forskellen på din og Katja's måde at citere på ?
> Jeg ser ingen forskel.

Jeg kan godt se det - og det kan enhver anden også hvis i følger linksene,
men det er ret besværligt umiddelbart at se det...

Pointen er at Katja citerer noget og klipper en masse væk - efterlader et
forkert navn i toppen af indlægget så det fejlagtigt ser ud som om at PerX
skriver "Kender i det, at man egentligt er glad for sin partner, osv osv.",
men PerX har /ikke/ skrevet dette: PerX har blot svaret "Nej" til
spørgsmålet og fordi Katja har klippet alt det i mellem væk kan man ikke se
at det ikke er PerX som har stillet spørgsmålet....

Men jeg syntes nu at Katja er meget sød, da hun kom til at sende mig en
privat mail som egentligt skulle være sendt til gruppen så det virkede i et
kort øjeblik som om jeg havde fået en kvindelig "beundrer" ved at skrive her
i gruppen (hvor jeg forstår at det plejer at være omvendt - mændene der
skriver til kvinderne/kommer med tilbud) *G*

Og til Katja: Du kan jo læse mere på www.usenet.dk hvis du ikke allerede har
været deromkring. Der skulle det vigtigste stå og resten kommer helt af sig
selv... Man bliver afhængig af usenet og det er vildt irriterende, når man
bruger for meget tid på det

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Katja

Dato : 12-08-03 22:30

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

-SNIP-

> [...]
sig
> selv... Man bliver afhængig af usenet og det er vildt irriterende, når man

Jeg har nu været forbi www.usenet.dk og læst på lektien

Nu håber jeg sandelig, at jeg har klippet korrekt i dit indlæg, så der ingen
misforståelser bliver.

Venligst
Katja

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 14:20

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men jeg syntes nu at Katja er meget sød,

Hvorfor skulle hun ikke være sød?

> så det virkede i et kort øjeblik som om jeg havde fået en kvindelig
> "beundrer" ved at skrive her i gruppen

Så heldig tror jeg ikke man er her i gruppen, selv om det kunne være dejligt
*G*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 05-09-03 19:00

Ulrik Chr. wrote:
> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle hun ikke være sød?

Jeg vil nærmere sige at hun /netop/ var/er sød fordi hun skrev en privat
mail til mig, fordi hun var ny på usenet og ikke havde trykket på "afsend
til gruppen"-knappen....

-SNIP resten-

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 14:14

"Katja" <Hyggedyret@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, egentlig ikke.
>
> Prøv evt. med et "rollespil" - det kan måske gi' dig et eftertragtede
kick.

Ellers overvej en 3. person i sengen eller en en sexklub - dette kan giv
både dig og din partner et kick - det indebær selvfølgelig den partner er
med på det

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 14:07

"vonSchneider" <vonschneider1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kender I det, at man egentlig er glad for sin partner, men bare higer
> efter at have sex med en anden for at opleve det kick, som dette
> indebærer ?

Tror jeg de fleste kender....
Hvem har ikke haft fantasier om sin partners ven eller veninde.

Jeg fortalte på et tidspunkt min daværende kæreste, om at jeg var "lun" på
hendes veninde......
Det vil jeg fraråde, at man gør - sådan fantasier skal man nok holde for sig
selv.... det er min erfaring *GGG*

> Hvordan håndterer I det ?

Det er nogen af de fantasier, man må bekæmpe.
Men man kan jo også snakke med sin partner om muligheden for en 3. person i
sengen eller sexklubber, men dette kræver et utrolig godt forhold.

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-09-03 14:28

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hendes veninde......
> Det vil jeg fraråde, at man gør - sådan fantasier skal man nok holde for

Hvorfor dog det?

Nå, jeg tror, du har ret.

Med venlig hilsen
Børge