Hvorfor er der ID-nummer på siden af lastb~
Fra : Heidi N. K.

Dato : 31-07-03 13:43

Hej

Jeg har bemærket at næsten alle lastvogne har påskrevet et ID-nummer
på vognsiden.

Hvilken funktion har dette ID-nummer ??

I forvejen er vognen jo indregistreret med et unikt nummer som kan se
på nummerpladen !!!

Hilsen
Heidi

Fra : Jensen

Dato : 02-08-03 00:36

"Heidi N. K." <hnk451@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på vognsiden.
>
> Hvilken funktion har dette ID-nummer ??
>
> I forvejen er vognen jo indregistreret med et unikt nummer som kan se

Hej

Lastbilen skal indregistreres med nummerplade. Hvis man med bilen vil
"udføre transport af gods for fremmed regning" skal man have en tilladelse i
Færdelsstyrelsen til dette. Det nummer man får der skal stå på siden af
bilen, med mindst 10 cm høje bogstaver.

Ikke al kørsel med lastbil kræver tilladelse. F.eks:
- Autohjælp/bugsering
- Firmakørsel (når et firma kører med sine egne produkter. F.eks. Arla)

Hilsen
Flemming

Fra : jess

Dato : 04-08-03 08:19

"Jensen" <kaf@dette_skal_slettes_mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Færdelsstyrelsen til dette. Det nummer man får der skal stå på siden af

hej. der vil jeg lige rette dig. ID NO. på siden skal min. være 4 cm. højt
og det er vogmandens navn på siden der skal være min. 10 cm. højt

mvh.

Jess