Ændring af spalsh skærm ved opstart af
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 31-07-03 12:19

Hej

Er der nogle der kan huske hvilken fil det er man skal have fat i når man
skal ændre splash skærmen i Illu.

Stef

Fra : Storm

Dato : 31-07-03 20:21

Stefan Jacobsen <stefware@email.dk> wrote:

> Hej
>
> Er der nogle der kan huske hvilken fil det er man skal have fat i når man
> skal ændre splash skærmen i Illu.

Jeg spørger bare dumt - hvad er splash skærmen?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 31-07-03 20:55

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Jeg spørger bare dumt - hvad er splash skærmen?

SplashScreen er det billede de fleste programmer viser når de startes.

Præ-OS X programmer kan åbnes med ResEdit eller Resorcerer og findes i
PICT-ressourcen og kan erstattes med et hvilket som helst andet billede
i PICT-format, helst af samme størrelse.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Storm

Dato : 31-07-03 21:31

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> [...]
> PICT-ressourcen og kan erstattes med et hvilket som helst andet billede
> i PICT-format, helst af samme størrelse.

Nååå, tak. Det blev diskuteret i alt.graphics.illustrator for 3-6
måneder siden. Ihvertfald var der en længere tråd om det.

---

Fandt den lige, det er vist ikke lige det. Jeg gider ikke læse den
igennem:

<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&threadm=v44sr81b4jbb
30%40corp.supernews.com&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dgroup:alt.graphics.ill
ustrator%2Binsubject:splash%2Binsubject:screen%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3D
UTF-8%26as_drrb%3Db%26as_mind%3D12%26as_minm%3D5%26as_miny%3D2002%26as_m
axd%3D31%26as_maxm%3D7%26as_maxy%3D2003%26selm%3Dv44sr81b4jbb30%2540corp
..supernews.com%26rnum%3D1>

--
Venlig hilsen Nina Storm
-som ikke kan huske "Make shorter links"

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-08-03 08:01

Jeg har fundet det.

/stef