Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotokritik.dk
Fra : postbakken

Dato : 31-07-03 10:40

jeg har været inde på denne side www.fotokritik.dk jeg kan rigtig godt lidt
siden og syntes det er en super god ide til at få feed back på sine
billeder. jeg har prøvet at tilmelde mig siden men......
tager det lang tid får der kommer den der mail der gør at man bliver
registreret??
jeg tilmældte mig i går og har stadig ingen mail?
gør jeg mon noget forkert? eller er jeg bare utoldmodig?
jeg har se at flere af jer der skriver herinde har billeder på siden, håber
at en af jer kan hjælpe mig
Venligst
Maiken

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 31-07-03 13:33

Nu ved vi ikke hvad du har gjort da du tilmeldte dig. Men prøv og tilmelde
dig igen, og se om du ikk har overset noget

MVH

Michael

Fra : postbakken

Dato : 31-07-03 14:18

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu ved vi ikke hvad du har gjort da du tilmeldte dig. Men prøv og tilmelde
> dig igen, og se om du ikk har overset noget

et eller andet havde jeg vist gjort forkert, for nu hvor jeg prøved igen kom
retur mailen med det samme.
mange tak for hjelpen!
venligst
maiken