HJÆLP SOF2
Fra : Michael

Dato : 29-07-03 17:28

Jeg er kommet til Colombia Vergara's Mansion: Grounds og står i garagen, jeg
kan ikke gå igennem den åbene dør ind til huset, hvad skal jeg gøre?
Hilsen Michael

Fra : Gerner

Dato : 31-07-03 12:28

On Tue, 29 Jul 2003 18:28:17 +0200, "Michael" <rundstrom@webspeed.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Jeg er kommet til Colombia Vergara's Mansion: Grounds og står i garagen, jeg
>kan ikke gå igennem den åbene dør ind til huset, hvad skal jeg gøre?
>Hilsen Michael

Fik du ikke hjælp i f-p-s gruppen ? (den rigtige gruppe for dit spørgsmål)

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Benny Jensen

Dato : 31-07-03 18:09

Du skal op på loftet. Der er en lille stige over en af bilerne.

Mvh.
Benny

Fra : Benny Jensen

Dato : 31-07-03 18:13

Fik du ikke hjælp i f-p-s gruppen ? (den rigtige gruppe for dit spørgsmål)

Til Gerner

Er SOF2 ikke et computer spil ?????? Hvis ikke, så vil jeg godt have en
forklaring.
Mvh.
Benny

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-07-03 20:41

In dk.spil.computer, Benny Jensen wrote:

>Er SOF2 ikke et computer spil ?

FPS står for First Person Shooter og har sin egen gruppe:

Hvis der findes en mere specifik gruppe, bør man bruge den. Det gør
der altså i SOF2s tilfælde.

Der er en god chance for at dem som virkeligt kender til FPS-spil også
følger med her, men man ved aldrig. Derfor får man de bedste resulta-
ter ved at spørge i den rigtige gruppe.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Benny Jensen

Dato : 31-07-03 23:17

Ja. Ja.
Jeg giver dig helt ret. Vi bør/skal bruge de grupper, som er skræddersyet
til spillet.
Mvh
Benny