(Lettere OT) Søges:
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 31-07-03 09:18

10 Gb Quantum Fireball CX 3,5"

Kun præcis denne disk har interesse!

Den forefandtes i nogle - men ikke alle - 350/400 mHz iMac modeller købt
for ca 3-4 år siden.

Den har iøvrigt noget der kunne være et modelnummer: F/W A3F0B20

Stig

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 02-08-03 16:28

Stig Leerbeck <wannabee@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> for ca 3-4 år siden.
>
> Den har iøvrigt noget der kunne være et modelnummer: F/W A3F0B20

Jeg har to liggende med den beskrivelse. Hvad skal du med sådan en?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-08-03 17:08

On Sat, 02 Aug 2003 17:28:16 +0200, Nicolai Brandt wrote:

> Jeg har to liggende med den beskrivelse. Hvad skal du med sådan en?

Garanteret bruge elektronikken fordi der er en chip der er brændt af på
hans egen.
Personligt kunne jeg godt bruge en 6Gb Quantum Fireball 1ct til min far,
der står med samme problem.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 06-08-03 07:50

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> Jeg har to liggende med den beskrivelse. Hvad skal du med sådan en?

Martin Edlich har fuldstændigt ret. En kunde af min har en harddisk med
problemer og vil gerne prøve at skifte elektronikken for at se om det
hjælper/kan redde hans data.

Skriv lige en mail til mig (jeg risikerer vel at mail til den viste
adresse ryger ud) på wannabee@post5.tele.dk, så kan du give mig en pris
også.

Stig

--