Kender du Jesu Kristi 'Jantelov' ?
Fra : OZ5VIB Børge Højlu~

Dato : 31-07-03 07:26

Jeg fandt lige.

.... hvis man overhovedet kan tale om 'jantelov' i forbindelse med vor Herre
og Frelser! - Men sådan stod der at læse i Ulla Sandbæk´s brevkasse i
'Morgenposten' for nogen tid siden :
a.. Du skal vide, du er den du er, fordi jeg skal bruge dig netop som du
er.
b.. Du er elsket og værdifuld, en perle i min hånd.
c.. Du har fået alt, hvad du skal bruge, for at udføre den opgave, jeg har
til dig.
d.. De evner, du har fået, er helt specielle, og du skal ikke sammenligne
dem med andres.
e.. Husk, at den største visdom er: at kende mig.
f.. Husk, at du er lige så meget værd som alle andre; jeg gør nemlig ikke
forskel på mine børn.
g.. Jeg har en helt speciel opgave til dig, som kun du kan udføre.
h.. Vær god imod andre, så glæder du mig.
i.. Husk, at de evner, du har fået, er til at glæde andre med.

--
Hej fra Børge

http://www.nydheder.subnet.dk/
se også
http://www.feedthehungry.dk/

Fra : slet 873PI

Dato : 31-07-03 07:37

- hvis jeg forstår dig ret:
syntes du det er surt at nogen besidder større visdom en mennesket,
- surt er sandheden,
men det større hykleriet

hilsen,

Adam
--

www.sitecenter.dk/faust

Fra : Dennis Højgaard Jens~

Dato : 30-07-03 11:25

Dejligt at vide vi er her af en grund... Dejligt at vide vi er som vi skal
være...

Kevin Max: Be, be your self, there is no one who does it quite like you...
Be be your self, cause if you dont then who is going
to...

Fra : slet J0LOE

Dato : 31-07-03 12:23

- nu ligger mit indtelligens på Sofus lillebror niveau:
så den må du ud-dybe, hvis du ønsker svar?

hilsen,

Adam.
--
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-07-03 17:20

Dennis Højgaard Jensen webmaster@forzalazio.dk skrev dette:

> Dejligt at vide vi er her af en grund... Dejligt at vide vi er som
> vi skal være...

Hej Dennes, og velkommen i denne gruppe!

Kunne man lokke dig til at læse lidt på linket i min signatur? - Det
ville gøre en masse mennesker glade, og dine indlæg bedre
overskuelige.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret