Er microsofts Freelancer et relativt nyt s~
Fra : david andreasen

Dato : 31-07-03 03:53

Hej.
Er microsoft's: 'Freelancer' et relativt nyt spil.
Er der relativt gang i det spil på online/multiplayer allerede nu?
-
Relativ hilsen
david

Fra : david andreasen

Dato : 31-07-03 04:33

Glem det. Jeg har tabt interessen for spillet.
Undskyld.
-
david

Fra : Peter T.

Dato : 02-08-03 17:35

david andreasen wrote:

> Undskyld.

Ja det må du nok sige. :P

Men ja - det er forholdsvist nyt. Og det kunne have endt som en fed elite-
klon.. Men når alle missioner er løst, så sidder man (eller ihvertfald
jeg) tilbage med en supertom fornemmelse af, at dette spil kunne have været
meget bedre.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>