Street Legal
Fra : Emil

Dato : 30-07-03 23:24

Hej NG

Nu har jeg hørt så meget om Street legal,
og har besluttet mig for at skaffe det hehe.
Men jeg kan simpelhen bare ikke finde det nogen som helst steder, vil mene
jeg har kigget overalt.
Er der nogen der kan hjælpe mig?

Og hvad hedder den nyeste udgave af spillet?

På forhånd tak!

Aller venligst Emil

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 30-07-03 23:29

Emil wrote:

> [...]
> og har besluttet mig for at skaffe det hehe.
> Men jeg kan simpelhen bare ikke finde det nogen som helst steder, vil mene

Ikke rigtig.

> Og hvad hedder den nyeste udgave af spillet?

http://www.gamershell.com/reviews_StreetLegalRacing2Redlin.shtml

Mvh.
/Thomas

Fra : Emil

Dato : 30-07-03 23:39

--Snip--

Æhm nu mener jeg, at få fat i den "rigtige" vare ikk en kopi.

Men på forhånd tak,
Os tak til Thomas for svaret ;)

Fra : Thor

Dato : 30-07-03 23:50

> http://www.gamershell.com/reviews_StreetLegalRacing2Redlin.shtml

Er det kommet ud????

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 30-07-03 23:57

Thor wrote:

> Er det kommet ud????

Aner det ikke - jeg har først hørt om spillet her til aften :D

Mvh.
/Thomas

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 31-07-03 06:32

> Aner det ikke - jeg har først hørt om spillet her til aften :D

Det er vidst udkommet i nogle butikker i USA, det kommer måske til europa.

Fra : Klaus

Dato : 31-07-03 11:18

> Men jeg kan simpelhen bare ikke finde det nogen som helst steder, vil mene
> jeg har kigget overalt.

Hmm..... Har du prøvet www.spilpriser.dk ????? Der er den til 199,-

Klaus

Fra : DWM

Dato : 31-07-03 13:48

"Emil" <Yo@fella.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og har besluttet mig for at skaffe det hehe.
> Men jeg kan simpelhen bare ikke finde det nogen som helst steder, vil mene

Jo da. Betafon har den til salg for 199 kroner.
www.betafon.dk
Du skal dog regne med at hente 4 patches til at rette alle de fejl
der er i spillet...de fylder vist "kun" 130mb :)

> Og hvad hedder den nyeste udgave af spillet?

Street Legal - Redline som er udkommet i USA. Som dens forløber
er den desværre også smækfyldt med fejl, efter hvad jeg har set på
diverse forums. Men der er nok nogle patches ude når/hvis spillet
kommer i EU.

/Kenneth Iversen

Fra : Hanne Petersen

Dato : 31-07-03 14:19

DWM skrev i meddelelsen <3f291034$0$83061$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
>Du skal dog regne med at hente 4 patches til at rette alle de fejl
>der er i spillet...de fylder vist "kun" 130mb :)

Kan du ikke lægge links'ne til de 4 patches??

Mvh
kasper

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-07-03 14:37

Hanne Petersen wrote:
> Kan du ikke lægge links'ne til de 4 patches??

Mon ikke de er her:
http://shor.ter.dk/435960234

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : DWM

Dato : 31-07-03 15:35

"Hanne Petersen" <kasper_petersen2003@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke lægge links'ne til de 4 patches??

De ligger alle her:
http://www.invictus.hu/games/streetlegal/index.html
Som du snart finder ud af så er sitet lidt speciel.
Du skal ned i 2. gear for at kome til download siden.

/Kenneth Iversen

Fra : Emil

Dato : 31-07-03 21:29

Tak for svarene :)