Half-life "bestSeller"
Fra : Kafoka

Dato : 30-07-03 21:09

Hej Alle

Min søn har lige købt subj. men kan ikke kommer ind i nogen spil på nettet.
Skal der hentes noget ned for at man kan spille counter-strike, og i så fald
hvor fra.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen

Sten

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 30-07-03 21:38

Du skal selvfølgelig hente nyeste version af Counter-Strike ( ver. 1,6 beta
tror jeg ) plus at Half-Life skal opdateres til nyeste version. Begge dele
kan hentes på f.eks

http://boomtown.net/da_dk/
http://www.counter-strike.net/

MVH

Morten

Fra : FreddiE

Dato : 30-07-03 21:42

"Kafoka" <Kafoka@jubiimail.sletdette.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

Jeg håber du har bredbånd, men installer først Half-Life updaten, og så
bagefter Counterstrike.

Half-Life 1110 (82MB)
http://tinyurl.com/ijw1

Counterstrike 1.5 (121MB)
http://tinyurl.com/ijvy

Der kommer jævnligt updates ud til både Half-Life og Counterstrike, hvis du
vil være sikker på at din søn altid har den seneste version kan du hente
Steam. http://www.steampowered.com/ Det er et program lavet af folkene bag
Half-Life, og det autoupdater Half-Life/Counterstrike så snart der nye
updates.

Fra : david andreasen

Dato : 31-07-03 05:54

Uha et ulækkert spil at give sin søn. Simpelthen for gyseligt!
Uanset alder er det spil ulækkert!
-
david

Fra : Kim

Dato : 31-07-03 06:12

david andreasen wrote:

> Uha et ulækkert spil at give sin søn. Simpelthen for gyseligt!
> Uanset alder er det spil ulækkert!

Lidt ligsom uanset alder er din kommentar totalt til grin....

Fra : Uther

Dato : 31-07-03 12:57

LOL... en guldkommentar!
Hvor er det sandt... ; )

Hvis man ikke engang kan finde ud af at komme med nogle argumenter for sit
postulat er man for plat og burde helt undlade at skrive noget som heslt...

Fra : david andreasen

Dato : 31-07-03 18:35

En kommentar.
altså

Forstået: så er der større sandsynlighed for at børn ihvertfald ikke skal
spille det.

Tilfreds?
-
david

Fra : FreddiE

Dato : 31-07-03 20:17

"david andreasen" <davidandreasen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Forstået: så er der større sandsynlighed for at børn ihvertfald ikke skal
> spille det.
>
> Tilfreds?

Det vil sige børn heller ikke skal se action film, eller lege med action
dukker? Jeg har set utallige voldelige film, spil og andre medier der
indeholder vold, selvfølgelig på et underholdende niveau. Jeg sidder jo ikke
derhjemme og ser ægte hængninger eller lign. men min pointe er at det
voldeligste i hele mit som oplevelse var sku ikke et spil eller en film, det
første var da min løb igennem en glasrude i min opgang og fik et på kødsår
på 12cm ned til knoglen, han løb op ad trapperne og op i min lejlighed, der
røg blod op af væggene og han var nærmest i panik. Jeg måtte sidde og holde
hans hånd i vejret med et viskestykke som tryk, og jeg vidste ikke en skid
om det. Det andet var sjovt nok ugen efter hvor mig og en af mine gode
venner var til en privat fest med nogle gymnasie elever, jeg gik selv i 8.
klasse på det tidspunkt, og de her 10 gutter var alle på amfetamin, og de
fik den giniale ide at sige vi havde stjålet 3 mobiltelefoner fra dem, min
ven blev overfaldet af allesammen, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg tænkte,
men jeg løb hen og tog fat i den ene og slog ham i jorden og begyndte at slå
ham i ansigtet. Det var nok ikke lige det smarteste, fordi min ven kom op og
løb sin vej, og jeg stod der med 7-8 af dem, som så hoppede på mig. Jeg
faldt selvfølgelig ned på jorden, og ham jeg havde slået kom hen med sine
buffalo-støvler og sparkede mig lige i næsen, i mens de andre stod og
sparkede på mig.

Efter vi havde været på sygestuen, så kunne de nemt sætte samlige 100 af de
værste gyserfilm på, og jeg havde ikke rørt en mine, fordi alt virkede
nedtonet sammenlignet med det man havde oplevet, og den følelse af at være
bange for at ens ven skal dø, eller at man får bank af nogle idioter, den
vil du aldrig nogensinde kunne opleve i et videospil eller en skide film.
Nogen folk tror rent faktisk at de ved en skid om noget de ikke ved en skid
om, jeg glæder mig ikke til næste gang der kommer et skole skyderi, fordi så
skal en eller anden fed, gammel, skalled politiker/guvernør/idiot træde frem
i medierne og efter hans personlige mening, så var det computer spil der var
skyld i det. Verden er så fucked op, og det nemeste er at ikke give os selv
skylden; og vi bliver vores egen død, fordi vi er noget som nok ikke skulle
have været skabt.

Fra : Kafoka

Dato : 31-07-03 11:01

Hej Alle

Jeg takker for svarene.

Jo vi har adsl så det går nok.

Et krigs / kamp spil er vel altid voldeligt ellers er det jo ikke sjovt og
realistikst at spille.

Jeg mener at børn der tager skade af krigsspil nok allerede har et problem
inden de spiller. Hvor ligger grænserne for virkelighed og fantasi.

hilsen

Sten