Bedste bilspil
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 30-07-03 20:38

Hejsa

Når jeg en gang imellem keder mig fyrer jeg gerne op under et bilspil -
men jeg savner lidt fornyelse...

Findes der et som opfylder:
1) Køreoplevelse som Driver (guffelade) :)
2) Køb en bil og smæk nogle gode dele i og sæt den så på spil i et ræs
(lissom i det gamle dos-spil hvor man kunne køre i aquadukten og på
landevejen og enten køre om penge eller pink slips - kan ikke huske
navnet)

Hyggehej
/Thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 20:41

In dk.spil.computer, Thomas Lindgaard wrote:

>Når jeg en gang imellem keder mig fyrer jeg gerne op under et bilspil -
>men jeg savner lidt fornyelse...

Need For Speed: Porsche Unleashed?

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 30-07-03 21:11

Lars Stokholm wrote:

> Need For Speed: Porsche Unleashed?

Nope - har det selv og synes ikke om styringen... det er lissom ikke
lagt an på at man skal køre råddent :)

Mvh.
/Thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 21:34

In dk.spil.computer, Thomas Lindgaard wrote:

>Nope - har det selv og synes ikke om styringen...

Er det ikke lidt generaliserende? :) De forskellige biler har jo meget
forskellig styring. Den kan justeres for hver bil, jeg kan ikke tro at
den ikke kan gøre dig tilfreds.

>det er lissom ikke lagt an på at man skal køre råddent :)

Hvad mener du? Det er jo ikke meningen at man skal køre råddent, så
vinder man jo ikke (ikke sådan som jeg forstår ordet i hvert fald). :)

Jeg kan anbefale dig at kigge lidt på opsætningen af din Porsche 993
Turbo 3.6 Coupé ('95), for så kan det altså blive en helt fin bil, med
en topfart på 316km/t (tror jeg). ;)

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 30-07-03 22:05

Lars Stokholm wrote:
> [...]
>
> Jeg kan anbefale dig at kigge lidt på opsætningen af din Porsche 993
> Turbo 3.6 Coupé ('95), for så kan det altså blive en helt fin bil, med

Mjaeh :) - men jeg er mere til håndbremsevendinger, politiet i numsen og
en karriere-del hvor man selv skal samle sin bil efterhånden (det er der
noget af i Porsche men der må gerne være lidt flere beskidte negle).

Hyggehej
/Thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 22:27

In dk.spil.computer, Thomas Lindgaard wrote:

>Mjaeh :) - men jeg er mere til håndbremsevendinger, politiet i numsen

Heh, ok, så er NFS:PU nok ikke det rigtige. :)

>men der må gerne være lidt flere beskidte negle

Uha, hvis det skal være mere omfattende end NFS:PU, så er jeg da også
spændt på at høre forslag.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 30-07-03 21:35

Street Legal Racing: Redline

MVH

Morten

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 22:03

In dk.spil.computer, Morten Wulff Nielsen wrote:

>Street Legal Racing: Redline

LOL, ja så må man sgu håbe at Thomas ikke bruge keyboard. ;)

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 30-07-03 22:47

Lars Stokholm wrote:

> LOL, ja så må man sgu håbe at Thomas ikke bruge keyboard. ;)

Hehe - det gør jeg da :D

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-07-03 08:34

In dk.spil.computer, Thomas Lindgaard <thomas@it-
snedkeren.BLACK_HOLE.dk> says...
> Nope - har det selv og synes ikke om styringen... det er lissom ikke
> lagt an på at man skal køre råddent :)

Du er god klar over at sådan kører Porsche'r, no more and no less?!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 31-07-03 00:39

"Live for Speed".... http://lfs.racesimcentral.com
Det er den eneste sande simracing tro lige i øjeblikket ;)

Kig ind forbi os i simracing.dk og vær med til online ræs.
Her er vores Live for Speed forum.
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=60

Mikkel

Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-08-03 12:40

> [...]
> (lissom i det gamle dos-spil hvor man kunne køre i aquadukten og på
> landevejen og enten køre om penge eller pink slips - kan ikke huske

He...he....kan godt huske det spil til min Amiga500 (Bare ikke navnet
...det var kanon... man kunne lave de fedeste øser.

Det eneste nutidige der er lavet i den stil er mig bekendt "Street Legal"

http://www.invictus.hu/games/streetlegal/

Fra : DWM

Dato : 01-08-03 14:54

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> He...he....kan godt huske det spil til min Amiga500 (Bare ikke navnet
> ...det var kanon... man kunne lave de fedeste øser.

Street Rod

> Det eneste nutidige der er lavet i den stil er mig bekendt "Street Legal"
>
> http://www.invictus.hu/games/streetlegal/

+ Motorcity Online (desværre lukket) og snart EA´s Need 4 Speed : Underground

/Kenneth Iversen

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 02-08-03 18:10

DWM wrote:

> "Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Street Rod

Nemli! Herligt spil :)

> + Motorcity Online (desværre lukket) og snart EA´s Need 4 Speed : Underground

Daaajligt - det må man jo så nok lige finde på Google.

(Lidt Google-tid senere)

Det lyder såmænd ik' så ringe endda - hvornår kommer det?

Mvh.
/Thomas

Fra : DWM

Dato : 03-08-03 18:17

> Daaajligt - det må man jo så nok lige finde på Google.
>
> (Lidt Google-tid senere)
>
> Det lyder såmænd ik' så ringe endda - hvornår kommer det?

Oprindeligt syntes jeg at have hørt omkring Jul i år eller starten af
2004. Der er dog flere steder de skriver at det kommer noget før
og at det bliver engang i efteråret.

/Kenneth Iversen

Fra : Rapper

Dato : 04-08-03 10:08

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> wrote in message
> Det eneste nutidige der er lavet i den stil er mig bekendt "Street Legal"
>
> http://www.invictus.hu/games/streetlegal/

Der er iøvrigt lige kommet en 2'er.

Thomas, køb dig en PS2 og spil Gran Turismo

Det absolut fedeste bilspil til PC er uden tvivl "Rallymasters". Indeholder
en del fejl, men gameplayet og styringen er federe end i noget andet spil.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619