Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lynhurtig digitalfremkaldelse???
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 30-07-03 19:30

Hej

Jeg står i den situation at jeg har holdt lidt for meget ferie mentalt og
pludselig har opdaget at jeg skal bruge nogle billeder nu på tirsdag.
Hvor i alverden får man fremkaldt digitalbilleder så hurtigt - de skal jo
nærmest være til levering/afhentning mandag eller omkring middagstid tirsdag
hvis jeg skal strække den rigtigt langt.

Jeg har selv dårlige erfaringer med Merlins onlineservice i
spidsbelastningsperioder såsom jul og sommerferie, så dem har jeg droppet.
Hvordan er ventetiden hos Føtex og Kvickly?
Er der andre online-fotohandlere der kan klare det på den korte tid.

Måske der er nogen der ved om nogen af fotoforretningerne i Randers der kan
klare det fra dag til dag - det kan de jo mange gange når man kommer med et
negativ eller positiv og skal bruge det hurtigt.

Håber I kan hjælpe mig, billederne skal bruges til en udstilling og det vil
da være hulens kedeligt at indlevere en tom ramme uden fotos på tirsdag.

Mvh Tina
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-03 20:24

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f280e9b$1$13246$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
vil
> da være hulens kedeligt at indlevere en tom ramme uden fotos på tirsdag.

Hej Tina

Jeg plejer at bruge Inter-photo, når jeg skal have lavet billeder meget
hurtig.
Når jeg bestiller tirsdag aften har jeg dem med posten torsdag.

http://www.inter-photo.dk/132.0.html

Mvh Poul

Fra : Jan-Erik

Dato : 30-07-03 20:27

Tina Susanne Johansson wrote:
> [...]
>
> Håber I kan hjælpe mig, billederne skal bruges til en udstilling og
> det vil da være hulens kedeligt at indlevere en tom ramme uden fotos

Japan Photo var ret hurtige sidst jeg bestilte fra dem.. prøv at ringe til
dem, eller send dem ind via hjemmesiden.

/Jan-Erik

Fra : Arne

Dato : 30-07-03 21:34

smut ind til Photocare - de laver dem med det samme....

Eivind

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 30-07-03 21:55

"Arne" <Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> smut ind til Photocare - de laver dem med det samme....

Skal man så medbringe på CD-Rom eller på diskette?

Mvh Tina

Fra : den glade dreng

Dato : 30-07-03 23:17

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f2830c4$0$13257$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Arne" <Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Skal man så medbringe på CD-Rom eller på diskette?
>
> Mvh Tina

Ja det siger jo sig selv, du kan jo max ha et billede på en
diskette.

Vh

Per

Fra : Bo Bjerre

Dato : 31-07-03 08:27

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in message
> [...]
> nærmest være til levering/afhentning mandag eller omkring middagstid
tirsdag
> hvis jeg skal strække den rigtigt langt.

Ring rundt til de forskellige forretninger, det er dem, der kender
tiderne...

-ellers føb en farveprinter, så du kan få billeder fra time til time.

Bo //

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 31-07-03 08:39

> [...]
meddelelse news:3f280e9b$1$13246

> Måske der er nogen der ved om nogen af fotoforretningerne i Randers der

Kunne hjælpe dig i Århus...
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 31-07-03 09:12

"Tholo - www.tholofoto.dk" skriver:

> Kunne hjælpe dig i Århus...
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Hvad printer du "de" billeder på?
--
Allan Beach

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 31-07-03 13:50

"Allan Beach Jensen" <admin@freestyle.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad printer du "de" billeder på?

Kodak papir med 75 års holdbarhed. Så det burde dække de flestes behov for
holdbarhed.