Afhent TT Giant2 køler næsten gratis..
Fra : DaDunk

Dato : 30-07-03 19:21

Efter mislykket opdatering af geforce 4400 hvor gpu afgik ved "doden" kan
komplet TT Giant2 med særlig blæser (21DB) afhentes hos mig i Nyborg for to
pakker guke Kings....

--

Katte er klogere end hunde. Man kan ikke få otte katte til at trække en
slæde gennem en snestorm.

Fra : DaDunk

Dato : 30-07-03 19:25

Gule Kings Naturligvis LOL

Fra : DaDunk

Dato : 30-07-03 19:28

Den der først lægger sin emailadresse kan hente....

Fra : Hans

Dato : 30-07-03 20:06

"DaDunk" <virker_slet_ikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den der først lægger sin emailadresse kan hente....
>
> --

Her i gruppen kan du allerhøjst forvente at få skumbananer eller piratos.

Du skulle hellere prøve i dk.marked.privat.edb.intern

/ Hans

Fra : DaDunk

Dato : 30-07-03 21:14

Tak for tippet Hans.Hvis alle var som dig var det dejligt....!! Tak

Fra : Hans

Dato : 30-07-03 21:52

"DaDunk" <virker_slet_ikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for tippet Hans.Hvis alle var som dig var det dejligt....!! Tak

Jamen vi er skam flinke her på usenet, men du må lige fortælle os hvordan
det er lykkes dig at destruere din GPU, så andre ikke laver samme fejl.

/ Hans

Fra : DaDunk

Dato : 31-07-03 05:01

Det det gik galt var flg: ´
Asus GEforce 4400
TT Giant2 21db køler (special udgave)

Efter at have sanlet den "korrekt", virkede den i to dage, ca sammenlagt 10
timer uden at brokke sig.
Lagde godt nok mærke til at køleren ikke blev særlig varm, men lagde ikke
mere i det da Quake3 kunne afspilles i flere timer uden at grafikkortet
brokkede sig.
Pludselig uden varsel blinkede puteren 2 gange hurtigt og så døde GPU.
Ved nærmere eftersyn kan jeg se at bagsiden af grafikkortet er besat af små
loddepinde der stikker ud, hvorfor kølepladen ikke kan komme til at ligge
helt flad op mod bagsiden af grafikkortet mod Gpu.
Ellers så resten af samlingen af køleren helt normal ud.
PS:
brugte Artic Silver kølepasta ..