Billed Quizzzz
Fra : Per Moreau

Dato : 30-07-03 16:39

Siden i er så vilde med musik quiz, så skal i bare fortælle mig hvem denne
skønhed er på de 3 billeder.
Kan det være nemmere ?

Mvh
Per M.

--
We´re goona take you back, way back.
www.discomix80.net/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-07-03 16:47

Per Moreau wrote:

> Siden i er så vilde med musik quiz, så skal i bare fortælle mig hvem denne
> skønhed er på de 3 billeder.
> Kan det være nemmere ?

Nej, det er alt for nemt, det står der jo med store bogstaver:

Skønheden hedder "Nyhedsfejl!", også kendt som "Nyhedsvært reagerede: No
such article" og under det mere suspekte synonym "Artiklen er måske
udløbet".

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Per Moreau

Dato : 30-07-03 17:05

> [...]
>
> Skønheden hedder "Nyhedsfejl!", også kendt som "Nyhedsvært reagerede: No
> such article" og under det mere suspekte synonym "Artiklen er måske

Prøv at vente en 10min tid og prøv igen.
Det kan være at besked ikke har ramt TDC serveren endu.
Besked er nået til Get2Net serveren, så mon ikke den også snart rammer din ?
For link virker igennem både Get2Net og Easynews serverne.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-07-03 19:14

Per Moreau wrote:

> [...]
> Besked er nået til Get2Net serveren, så mon ikke den også snart rammer din ?
> For link virker igennem både Get2Net og Easynews serverne.

Det er nok nærmere fordi, min nyhedsserver ikke accepterer binære
indlæg/grupper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Per Moreau

Dato : 30-07-03 21:04

> Det er nok nærmere fordi, min nyhedsserver ikke accepterer binære
> indlæg/grupper.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Nå du bruger TDC´s "text only" server ?
Har du evt prøvet med en af de andre servere ?
Jeg kender til 2: news.tele.dk & news.inet.tele.dk , de 2 skulle supporte
binært.

Mvh
Per M.

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 31-07-03 09:13

Hej Per

Debbie Herry fra Blondie ?

Hilsen jAn O

Fra : Michael Castensen

Dato : 31-07-03 10:44

"Jan Ohlsson" <jan.ohlsson@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Per
>
> Debbie Herry fra Blondie ?

Nej!

---

Fra : Per Moreau

Dato : 31-07-03 13:51

"Michael Castensen" <@> skrev i en meddelelse
> "Jan Ohlsson" <jan.ohlsson@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nej!

Korrekt, det er IKKE hende.

Fra : Anders Gissel

Dato : 31-07-03 16:59

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in

> Siden i er så vilde med musik quiz, så skal i bare fortælle mig hvem
> denne skønhed er på de 3 billeder.

Hende der sangsilden fra Cardigans?

-A.

Fra : Per Moreau

Dato : 31-07-03 18:31

"Anders Gissel" <my@mail> skrev i en meddelelse
> "Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in

> Hende der sangsilden fra Cardigans?
>
> -A.

Desværre, men nej.

Mvh
Per .

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-07-03 19:00

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Siden i er så vilde med musik quiz, så skal i bare fortælle mig hvem denne
> [...]

Hej Per!

Hvad med Christina Aguilera? Er det ikke sådan det staves?

mvh
Michael

Fra : Per Moreau

Dato : 31-07-03 19:19

"Michael Petersen" <michael.p@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Hej Per!
>
> Hvad med Christina Aguilera? Er det ikke sådan det staves?

Heller ikke, desværre.
Hint: Hendes stortid var på samme tid som Blondie´s var, altså
vi befinder os i 80´erne.

Mvh
Per M.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-07-03 19:22

Per Moreau wrote:

> Heller ikke, desværre.
> Hint: Hendes stortid var på samme tid som Blondie´s var, altså
> vi befinder os i 80´erne.

Så er det vel Kim Wilde... i forbindelse med Anyplace,Anywhere,Anytime
som, efter VIVA at dømme, er et relativt stort hit i Tyskland for tiden
for hende og Nena.

/Robert

Fra : Per Moreau

Dato : 31-07-03 19:53

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det vel Kim Wilde... i forbindelse med Anyplace,Anywhere,Anytime
> som, efter VIVA at dømme, er et relativt stort hit i Tyskland for tiden
> for hende og Nena.
>

> /Robert

Heller ikke Kim Wilde

Mvh
Per M.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 01-08-03 18:25

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message
> Siden i er så vilde med musik quiz, så skal i bare fortælle mig hvem denne
> skønhed er på de 3 billeder.
> Kan det være nemmere ?

Jeg kan heller ikke se billederne... Hvilken gruppe er de postet i? så kan
jeg jo finde dem manuelt...

/Morten