Fraglerne
Fra : Michael Koustrup

Dato : 30-07-03 16:28

Hej
Måske I kan hjælpe.
Kan det lade sig gøre at finde en film med fraglerne?

Hvad hed de originalt?

--
Med venlig hilsen - Michael Koustrup
Næstved

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-07-03 16:34

"Michael Koustrup" <Michael.Koustrup@Wanadoo.dk> writes:

> Kan det lade sig gøre at finde en film med fraglerne?

Det ved jeg ikke.

> Hvad hed de originalt?

Fraggle Rock. Du kan læse mere her:
http://www.fragglerocker.com/

Og i øvrigt synes jeg, at vi alle sammen skal mailbombe DR indtil de
vælger at sende Fragglerne igen!

dk-kontakten@dr.dk

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Hype

Dato : 30-07-03 18:12

> [...]
>
> Fraggle Rock. Du kan læse mere her:
> http://www.fragglerocker.com/
>
> Og i øvrigt synes jeg, at vi alle sammen skal mailbombe DR indtil de

So shall it be done :) Venter nu på svar :)

Hilsen Michael

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 30-07-03 19:50

Fragglerne eksisterer på VHS flere steder hos brugtforhandlere. Prøv
videonetto..

Istedet for at DR skulle udsende afsnittene så jeg dem hellere udgivet på
DVD.. men det kommer vel også snart..

HC

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 30-07-03 20:52

> Istedet for at DR skulle udsende afsnittene så jeg dem hellere udgivet på
> DVD.. men det kommer vel også snart..

Det kunne være køligt hvis de kom på DVD og der burde da også være afsnit
nok til en pæn box.
Er nogen der ved hvor mange afsnit der er lavet?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-07-03 21:59

Således skrev "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> i dk.kultur.film Wed,
30 Jul 2003 21:52:26 +0200:

>Det kunne være køligt hvis de kom på DVD og der burde da også være afsnit
>nok til en pæn box.
>Er nogen der ved hvor mange afsnit der er lavet?

Dette VHS-bokssæt indeholder 26 afsnit.

<http://www.priceminister.com/offer/buy/1361074/PR000>

Hvis man ikke har problemer med den franske synkronisering er det et
ok tilbud...

Knud
--
"I have challenged the entire quality assurance team to a bat'leth
contest. They will not concern us again."

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 02-08-03 13:39

Johnny Jakobsen's utterance expressed in

> Er nogen der ved hvor mange afsnit der er lavet?

Imdb siger 96 afsnit a 30 min... = 48 timer... :)

http://us.imdb.com/Details?0085017

- men en greatest dvd kunne da være sjov!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Lars Christensen

Dato : 02-08-03 20:58

On 02 Aug 2003 12:38:46 GMT, "Lars Gjerløw Jørgensen"
<lgjPURGE@jyde.dk> wrote:

>Imdb siger 96 afsnit a 30 min... = 48 timer... :)
>
>http://us.imdb.com/Details?0085017

Der står også at i Sverige er afsnittene kun på 24 minutter. Gad vide
hvad svenskerne er gået glip af? Mon det er de stærke scener hvor
fraglerne spiser dozernes huse?

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-08-03 21:29

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

> Der står også at i Sverige er afsnittene kun på 24 minutter. Gad vide
> hvad svenskerne er gået glip af? Mon det er de stærke scener hvor
> fraglerne spiser dozernes huse?

Måske mangler de bare reklamerne? Et amerikansk 30 minutters slot indeholder
normalt 5-6 minutters reklame.

MVH
Jens

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 03-08-03 18:32

Lars Christensen's utterance expressed in

> Mon det er de stærke scener hvor
> fraglerne spiser dozernes huse?

lol!!! Det er da netop det fedeste ved Fragglerne :)

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-07-03 21:27

Hans Chr. Vang skrev:

> Istedet for at DR skulle udsende afsnittene så jeg dem hellere
> udgivet på DVD.. men det kommer vel også snart..

Der er i hvert fald et par internationale Valhalla-lignende petitions i
gang for at få Fragglerne udgivet. Det bliver jo nok desværre kun i en
engelsk udgave, og i lighed med Valhalla er det for os de danske
stemmer, der er de 'rigtige'.

Indtil da kan vi glæde os til en anden fantastisk Jim Henson-udgivelse,
når "The Storyteller Collection" ryger på gaden i slutningen af august:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B0000A2ZU6/qid%3D1059596528/sr%3D11-1/ref%3Dsr%5F11%5F1/104-8254211-4475926

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"By the time they had diminished from 50 to 8, the other dwarves began

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 30-07-03 22:45

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> Indtil da kan vi glæde os til en anden fantastisk Jim Henson-udgivelse,
> når "The Storyteller Collection" ryger på gaden i slutningen af august:

> [...]

Det var sørme lige ved jeg fik mundvandet i den gale hals og var parat til
at sætte himmel og vand i bevægelse for at få gjort min afspiller regionsfri
med det samme, men hør hov - hvor er resten af afsnittene? Jeg vil have "The
True Bride" med Sean Bean - det virker da mærkeligt at de bare har udeladt
nogle af afsnittene.

Mvh Tina
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Silver

Dato : 30-07-03 21:02

"Michael Koustrup" <Michael.Koustrup@Wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Måske I kan hjælpe.
> Kan det lade sig gøre at finde en film med fraglerne?
>
> Hvad hed de originalt?

Ahh ja de kære fragler....min bedste ven døbte endda hans hund for Sprocket
og kunne sige de lyde som den kom med udenad :D, desuden kunne han hele
deres sang udenad. Skøre skid hehe.

Der kom dog ingen film såvidt jeg ved, kun en serie.

"Kom så godt igang, syng nu med på denne sang" og et eller andet...hehe.

Mvh
Silver

Fra : Peter B. Juul

Dato : 31-07-03 01:49

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> writes:

> "Kom så godt igang, syng nu med på denne sang" og et eller andet...hehe.

Nejnejnej:'

danse dagen lang,
bekymre sig en anden gang
syng så godt i kan
her i Fraggle-land.

--
Peter B. Juul, o.-.o Q: How many games PR people does it take to
The RockBear. ((^)) change a lightbulb?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-07-03 06:00

ifølge p3 og Dr børne og ungdoms chef kommer den højst sandsynligt på dr
igen - chefen ville ihvertfald arbe på sagen fordi så mange sendte mails ind
en dag programmet blev omtalt - hørte jeg igår 30/7
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Silver