God ISDN tlf. tilslutning af trådløst head~
Fra : MAndersen

Dato : 30-07-03 11:16

Kan man, uden at købe et telefonanlæg, købe en god isdn telefon. Jeg er
overhovedet ikke til Kirk.

Jeg har pt. en suveræn telefon, B&O ISDN. Problemet er at den ikke kan klare
trådløst headsæt.
Jeg synes kun jeg kan finde isdn telefoner der først skal kobles til
telefonanlæg.

Pris op til 6-8000 er ok.

mvh
MAndersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-07-03 12:22

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klare
> trådløst headsæt.
> Jeg synes kun jeg kan finde isdn telefoner der først skal kobles til

Siemens Gigaset findes til ISDN og har flere modeller med headset

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Henning

Dato : 30-07-03 23:21

> [...]
> Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

Det er sjældent at man sætter ISDN telefoner på et omstillingsanlæg. De
fleste af de funktioner der er i en ISDN telefon virker nemlig ikke på et
omstillingsanlæg. Man bruger normalt systemtelefoner.

Henning ( som ikke udtaler sig på vegne af TDC )

Fra : MAndersen

Dato : 01-08-03 06:57

"Henning" <maegaardxxx@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omstillingsanlæg. Man bruger normalt systemtelefoner.
>
> Henning ( som ikke udtaler sig på vegne af TDC )

Jeg har ikke omstillingsanlæg. Jeg får i dag en Ascom Eurit 33. Hvis det
ikke virker må jeg desværre op i en dyrere tlf.

mvh
MAndersen