Fine undervands optagelser fra DK
Fra : Erik Larsen

Dato : 30-07-03 11:17

Hej

Følg vedlagte link til fine UW billeder af vraget "inger Klint"

http://www.ssk-dyk.dk/Billeder/billeder.asp?billedrod=/galleri/&selectedsti=Inger%20Klit%20UV%20Billeder

Mvh. Erik

Fra : max

Dato : 30-07-03 16:59

FLOT----max-

Fra : Klaus Christensen

Dato : 30-07-03 17:03

Flot.. hun hedder "Inger Klit"....

KC

Fra : Søren Arnvig

Dato : 30-07-03 17:30

"Erik Larsen" <ela@image.dk-slet-alt-efter-.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Følg vedlagte link til fine UW billeder af vraget "inger Klint"

http://www.ssk-dyk.dk/Billeder/billeder.asp?billedrod=/galleri/&selectedsti=
Inger%20Klit%20UV%20Billeder

Flotte billeder, Erik.

Sidst jeg var på "Inge Klit" var der 1-2 meter sigt
sort slam og iltsvind. Rart at se at det også kan være godt.
Hvornår er billederne taget ?

Søren Arnvig

Fra : Johnny Christensen

Dato : 31-07-03 22:12

Absolut flotte billeder !!
Jeg husker det generelle Als område som een stort sort muddermasse med en
begroning af vragene der gjorde det knapt så morsomt at dykke der. Det
indtryk fik jeg efter en del weekendture 1995-2000. I den periode syntes jeg
ikke rigtigt det ændrede sig nævneværdigt. Mine gamle billeder syntes at
bekræfte hukommelsen.
Men det der er på de billeder der er vist på linket, viser helt andre boller
på suppen. Jeg snakkede også med 2 dykkere under en Kattegats tur for ca. 1
måned siden, de sagde at S103 var et flot dyk, uden for mange grønsager på
den.
Hvornår ændrede det sig, har der været noget bemærkelsesværdigt nyt
gennemstrømning af vand eller hvad er der sket ?

Nysgerrige hilsner
JZC

Fra : Søren Arnvig

Dato : 01-08-03 06:01

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvornår ændrede det sig, har der været noget bemærkelsesværdigt nyt
> gennemstrømning af vand eller hvad er der sket ?

Jeg var på Inge Klit og noget der ligenede S103 (som vist nok er belagt med
dykkerforbud) i februar 1998 og dengang var der god sigt og masser af liv.
Det var derfor en stor skuffelse at dykke på Inge Klit i August/September
sidste år, for det var meget sort, mudret og iltsvindagtigt.

Så mon ikke det ændrer sig meget med årstiden og fra år til år ?

Søren Arnvig