Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus c-750
Fra : TF

Dato : 30-07-03 09:57

Erfaring søges med Olumpus C-750

M.v.h.
Torben
torbenflyvholm@privat.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 30-07-03 10:30

"TF" <torbenflyvholm@privat.dk> wrote in news:3f27884e$0$5173
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Erfaring søges med Olumpus C-750

http://groups.google.com/groups?q=c-750+group:dk.fritid.foto&hl=en&lr=&ie=UTF-
8&group=dk.fritid.foto&scoring=d

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : jess

Dato : 30-07-03 10:38

Hej torben

jeg har haft mit i lidt over 14 dage. og jeg har taget nogle kanon flotte
billeder med det
kamaretet kan osse tage 2:3 billeder. så de ikke skal beskæres. fedt kamara

mvh.

Jess

Fra : Lars Hjortø

Dato : 30-07-03 15:18

Hej Torben

Jeg har selv et C-740 som jeg er meget glad for, og så vidt jeg kan se er
forskellen at 750 er 4 Mega-pixel mod 740's 3 Mega-pixel. Og så er der udtag
til ekstern blitz på 750, det er der ikke på 740. Billederne er knivskarpe,
hvilket i sidste ende må siges at være det altafgørende. Jeg har ikke den
store fotoerfaring, men jeg har lært at sætte STOR pris på de 10 gange
optisk zoom. Jeg synes betjeningen er nem for en begynder som mig der endnu
ikke ved hvad lukketid, blænde og alt det andet egenligt betyder og hvad
indflydelse det har på billedet.
Et muligt minus er at det bruger de nye XD-kort der endnu er lidt dyre, men
hvad... Når man alligevel er oppe i de priser er 1000,- for et 256 MByte
kort måske ikke det der betyder mest.
Er der mere du vil vide kan du bare spørge, så skal jeg forsøge at svare
efter bedste evne.

Venlig hilsen Lars.

Fjern nospam fra min mailadresse hvis du vil skrive til mig.