TJEN 250,- PR. TIME MED DIN EGEN PC !!!
Fra : d.christensen@mail.d~

Dato : 03-04-01 19:05

Vi søger efter personer, som kan afsætte nogle timer af fritiden, og som har
sans for at tjene penge. Du kan arbejde hjemme, heltid eller deltid. Tjen så
meget du ønsker fra dit eget hjem.
Send mig en E-mail d.christensen@firma.tele.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-04-01 20:05

d.christensen@mail.dk wrote:

> [...]
> sans for at tjene penge. Du kan arbejde hjemme, heltid eller deltid. Tjen så

Jamen, så fortæl da _på usenet_, hvad det hele går ud på!

Og hold dine annoncer/stillingsopslag væk fra _debat_grupperne. De er
uønskede!

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 03-04-01 20:41

On Tue, 3 Apr 2001 20:05:25 +0200, <d.christensen@mail.dk> wrote in
dk.erhverv <9ad3cd$p1n$1@news.inet.tele.dk>:

>Vi søger efter personer, som kan afsætte nogle timer af fritiden, og som har

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 04-04-01 13:13

<d.christensen@mail.dk> wrote in message
> [...]
har
> sans for at tjene penge. Du kan arbejde hjemme, heltid eller deltid. Tjen

Jeg vil gerne arbejde 1 minut om dagen, og tjene 1 million hver dag.

Email mig for mit kontonummer!

--
Anders Ebbesen
What about love?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-04-01 01:02

> Jeg vil gerne arbejde 1 minut om dagen, og tjene 1 million hver dag.

For grineren!

....Peter

Fra : John Joe

Dato : 01-05-01 23:06

"Anders Ebbesen" <aebbesen@tribalddb.dk> wrote in message
> [...]
Tjen
> så
>
> Jeg vil gerne arbejde 1 minut om dagen, og tjene 1 million hver dag.

....skulle lige til at lave den af selv, men så at nogen kom mig i forkøbet.

Fra : uac.dk

Dato : 07-05-01 22:56

<d.christensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> sans for at tjene penge. Du kan arbejde hjemme, heltid eller deltid. Tjen

Jaja....så sørg lige for at brug en e-mail som virker......

--
uac.dk
uac_dk@hotmail.com * www.uac.dk

Som har bestilt ADSL og får det d. 7. juni

Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 25-07-01 07:52

Hej.
Hvad skal man lave derhjemme for at tjene de der penge ??
Kan du ikke fortælle lidt om det ??
Hvor gammel skal man være ??

Hilsen
Kenneth