Esporter i Agent?
Fra : LinaK

Dato : 30-07-03 06:36

Skal lave den grumme Format C senere i dag, og vil gerne exportere
listen over mine grupper fra Agent til senere brug.

Kiggede i hjælp... hvilket ikke var megen hjælp, suk.

Hvilken fil skal jeg eksportere?
Siden jeg skal vælge eller taste en ind for at komme videre med
Eksporter boksen... der er så dulens mange...

Lina

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-07-03 07:38

Således skrev LinaK <keepingspam@way.com> i
dk.edb.internet.software.mail+news Wed, 30 Jul 2003 07:35:52 +0200:

>Hvilken fil skal jeg eksportere?
>Siden jeg skal vælge eller taste en ind for at komme videre med
>Eksporter boksen... der er så dulens mange...

Du tager bare hele din Agent-mappe og kopierer den.

Når du så er færdig med at geninstallere, så er det bare at smide den
på plads igen og starte Agent.

Så er alt mere eller mindre ved det gamle.

Hvis du laver backup til cdrom, skal du lige være opmærksom på at
filerne er skrivebeskyttede, når du kopierer dem tilbage.

Det skal lige slås fra inden du bruger Agent igen.

Knud
--
A sucking chest wound is just nature's way of telling you to slow
down.

Fra : LinaK

Dato : 30-07-03 11:39

Tak, prøver det )))