Cs server tekst
Fra : MTM

Dato : 29-07-03 19:46

Hej NG
Jeg er ved at sætte en server op til at køre cs.......men hvordan laver jeg
den tekst der står når man er ved at joine serveren?

--
Rune------>MTM

Fra : S3N80R

Dato : 29-07-03 20:04

On Tue, 29 Jul 2003 20:45:52 +0200, someone who claims to be "MTM"
<rune7361NOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Hej NG
>Jeg er ved at sætte en server op til at køre cs.......men hvordan laver jeg
>den tekst der står når man er ved at joine serveren?

Hejsa Rune,

Du skal kigge i dit cstrike bibliotek og der vil du finde en fil der
hedder: motd.txt - det er teksten i denne, der vises på startskærmen.

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : MTM

Dato : 30-07-03 09:30

Den har jeg fundet og den besked kommer først når du er inde i spillet

Det jeg gerne ville have er hvordan man skriver en tekst der hvor den
loader(der hvor den downloader maps hvis man ikke har dem)

Mvh Rune

Fra : S3N80R

Dato : 30-07-03 13:16

On Wed, 30 Jul 2003 10:29:33 +0200, someone who claims to be "MTM"
> [...]

>Det jeg gerne ville have er hvordan man skriver en tekst der hvor den
>loader(der hvor den downloader maps hvis man ikke har dem)

Hejsa Rune,

Så prøv at gå ind på: http://www.hlcenter.de/index.php?T=74 - og søg
efter "consgreet.txt".

Plugin beskrivelse:
Something for the clients to read as they connect. Download
This plugin gives the current map, number of players, next map,
hostname, client name, MOTD.txt, and a consgreet.txt in the console as
the client connects.

Det bruger jeg selv på vores server, når den ellers kører =)

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : MTM

Dato : 31-07-03 18:34