Underligt problem
Fra : GateKeeper

Dato : 29-07-03 19:25

Jeg sidder med et mindre problem. Jeg har et GeForce 440 MX kort. TV-out
fungerer egentligt ok, men når jeg sætter en film igang, vises denne kun på
min alm. monitor og ikke på mit tv. Hvorfor vises selve filmen så ikke, når
alt andet kører som det skal??

- GateKeeper -

Fra : JRS

Dato : 29-07-03 19:59

"GateKeeper" <plu2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungerer egentligt ok, men når jeg sætter en film igang, vises denne kun

> min alm. monitor og ikke på mit tv. Hvorfor vises selve filmen så ikke,

Du har 2 muligheder..
Enten skal du sætte den til at tv'et skal være primær skærm, eller også skal
du lade den forstørre vinduet til hele tv-skærmen .. Mener dette findes
under overlay indstillingerne.. Det har i det hele taget noget med overlay
at gøre ..
Mit dejlige ATi kort har slet ikke problemet

MVH
JRS

Fra : Jakob M

Dato : 30-07-03 09:32

> Mit dejlige ATi kort har slet ikke problemet

Men det har mit (8500LE) . Jeg kan kun se film på TVet hvis TVet er
primær ?.

Mvh
Jakob

Fra : JRS

Dato : 30-07-03 16:30

"Jakob M" <fandens@klog.dkXXXXX> skrev i en meddelelse

> Men det har mit (8500LE) . Jeg kan kun se film på TVet hvis TVet er
> primær ?.

Har et R8500("pro")..

Mine indstillinger er som følger når jeg har tv-out slået til:(win2k Driver:
6.14.1.6307 )

Under "Displays":
FPD 1280x1024 60hz Primær (tft skærm)
TV 1024x768 PAL H Clone

Under "Overlay" >> "Clone mode options":
Theater mode
Same as source video
16:9

OG så mener jeg der er noget med at man under options skal ha "enable ATi
taskbar icon app.." sat til .. Kan ikke lige huske hvad det var godt for..
Nåå jo, det er for at mine hotkeys virker

Men så virker det også bare peachy her .. Bliver brugt en maaaasse til at
spille film , så det skal dælme bare virke da .. Men det kan selvfølgelig
være der er problemer med andre versioner af driveren..

MVH
JRS

Fra : Jakob M

Dato : 31-07-03 09:06

> [...]
> FPD 1280x1024 60hz Primær (tft skærm)
> TV 1024x768 PAL H Clone
>
> Under "Overlay" >> "Clone mode options":

Perfekt, tak !. Jeg har aldrig før haft modet til pille ved overlay
indstillingerne.

Mvh
Jakob