Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp! Billedfilen fylder for meget...
Fra : Schulz

Dato : 29-07-03 17:26

Hejsa!

Jeg skal have sat min bil til salg. Endelig har jeg fået taget nogle fine
billeder af dyret, men filerne er for store til upload. Hvad gør jeg hurtigt
og gratis?

Med venlig hilsen
Martin Schulz

Fra : Insideout

Dato : 29-07-03 17:30

"Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad gør jeg hurtigt
> og gratis?

Du henter irfanview på http://www.irfanview.com/ .

Mvh
Henrik

Fra : Peter Andersen

Dato : 29-07-03 20:32

Insideout wrote:
> "Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du henter irfanview på http://www.irfanview.com/ .
>
> Mvh
> Henrik

Næ, du højreklikker bare på din fil og trykker på "Send to" > "Mail
recipient" og vælger en opløsning under Custom og trykker ok.
Så kan du bare trække dit billede ud af mailen igen hvis du vil ha den brugt
et andet sted...

Det er den absolut hurtigste måde at få ændret størrelsen på et billede

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Insideout

Dato : 29-07-03 20:37

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
brugt
> et andet sted...
> Det er den absolut hurtigste måde at få ændret størrelsen på et billede

LOL, du har meget at lære.

Mvh
Henrik

Fra : Schulz

Dato : 29-07-03 21:32

Så er det fikset. Claus var flink at gøre det for mig, så tak for det.

Ellers tak for reaktionerne...

Mvh
Martin