DivX vs. WMediaPlayer
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 12-12-00 09:39

Passer det at man kun kan afspille DivX format film vha M$ Windows Media
Player til Mac?

Findes der virkelig ikke et codec til quicktime?

- og det er så noget helt andet - hvorfor i alverden reklamerer
officeline med at Quicktime 5.0 PB understøtter Flash 4 format? Man
skulle da mene at nyt software brugte nye formater eller er det bare
mig ?

MVH ANR

"You're damned if you do, and you're damned if you don't!"
- Bart Simpson

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 12-12-00 15:12

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> officeline med at Quicktime 5.0 PB understøtter Flash 4 format? Man
> skulle da mene at nyt software brugte nye formater eller er det bare

Jo, jeg sidder inde med to usdvidelser der i teorien skulel kune alde QT
afspilel DIVX. Jeg har dog ikek rpøvet det, da jeg ikek har nogen DIVX
film. :)

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 23:12

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 12-12-00 23:12

Ben Knudsen /NNFBEN <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Det er vist dig og officeline i kombination. Dig, fordie det da sådan set
> er udmærket, at QT5 understøtter flash, Officeline fordi det dybest set
> ikke er noget kæmpemæssigt salgsargument, da de fleste sikkert alligevel
> afspiller flash via browseren eller en seperat flash-player.

Det har du selvfølgelig ret i, og jeg synes også det er lidt overflødigt
at den kan, men mit udråb var at qt ikke understøtter Flash 5 format der
snart har været ud i længere tid (2-3måneder?), og i stedet reklamerer
med at de nu er oppe fra 3 til 4.