Geforce 2 pro
Fra : Carsten Laursen

Dato : 29-07-03 12:08

Hej

Jeg har et ældre Geforce 2 pro grafikkort hvor blæseren er begyndt at støje
Kan jeg tage den fra så det kun er kølerprofilen der køler ?

mvh

Carsten

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 29-07-03 12:29

"Carsten Laursen" <carsten@amv.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har et ældre Geforce 2 pro grafikkort hvor blæseren er begyndt at
støje
> Kan jeg tage den fra så det kun er kølerprofilen der køler ?

Nok ikke klogt, men 7v tricket benyttede jeg mig selv af på et GF2 TI, så
det vil jeg tro, at du også med fordel kan på dit PRO.

http://www.tweakup.dk/HTML/trinfortrin/5-7-12volt/1.htm

V.h.

Mads

Fra : Carsten G Laursen

Dato : 29-07-03 19:12

"> Nok ikke klogt, men 7v tricket benyttede jeg mig selv af på et GF2 TI, så
> det vil jeg tro, at du også med fordel kan på dit PRO.

> [...]
Blæseren er næsten død
Kan man købe en ny

mvh

Carsten

Fra : phg1

Dato : 29-07-03 22:20

"Carsten G Laursen" skrev d. 29-07-03 19:12 dette indlæg :

> "> Nok ikke klogt, men 7v tricket benyttede jeg mig selv af på et GF2
TI, så

> Blæseren er næsten død
> Kan man købe en ny
>
> mvh
>
> Carsten
> nej det tror jeg ikke men jeg kan anbefale et par sider der har nogle
gode guides om hvordan du får en anden blæser sat på.
www.tweakup.dk
www.overclocking.dk

http://www.kandu.dk/