Atkins
Fra : Padmé Amidala

Dato : 29-07-03 11:15

Ikke for at træde nogen over tæerne, men er det ikke snart på tide at I
tilhængere af Atkins får jeres egen gruppe?
Personligt synes jeg, at hele denne gruppe bliver domineret af spørgsmål
vedrørende Atkins...eller er det bare mig?

VH
Padmé Amidala

Fra : Anette

Dato : 29-07-03 11:35

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com>
> [...]
> Personligt synes jeg, at hele denne gruppe bliver domineret af spørgsmål
> vedrørende Atkins...eller er det bare mig?

Jamen uha da! Gud forbyde at noget der virker bliver diskuteret i en slanke
gruppe??? Det er vel meget naturligt, at mange spørgsmål går på Atkins, da
det er et rimelig nyt "koncept" her in DK...

Personligt synes jeg det svinger meget, i perioder er det meget DDV,
behandlinger, lynkure og senest oppumpede muskler...

Jeg forstår altså ikke helt problemet; de fleste Atkins-relaterede
meddelelser har faktisk Atkins som emne, så du kan jo bare lade være med at
hente det der ikke interesserant for dig??! Eller for den sags skyld blokere
nogle af os Atkins-"fanatikere" det skulle nok tynde ud...

Anette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-08-03 19:36

"Anette" <asidor@nospamemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gruppe??? Det er vel meget naturligt, at mange spørgsmål går på Atkins, da
> det er et rimelig nyt "koncept" her in DK...

Atkins er ikke spor nyt i DK. Det er nyt for mange - og der snakkes meget om
det i øjeblikket.
Men det er faktisk en gammel kur.

> [...]
blokere
> nogle af os Atkins-"fanatikere" det skulle nok tynde ud...

Jeg foretrækker også, at det hele er her. Synes også det er spændende og
lærerigt at høre om forskellige kure og principper. Det er da tankevækkende
og lærerigt.

Mvh. Lisbeth

Fra : Anette

Dato : 01-08-03 20:12

"Lisbeth Jacobsen" <jacobsenlisbeth@hotmail.com>
> slanke
>
> Atkins er ikke spor nyt i DK. Det er nyt for mange - og der snakkes meget
> [...]

Ja - og? Sagde jeg noget andet.... Det er faktisk nyt for en hulens stor
gruppe mennesker - Atkins er fra ca 1971

Anette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-08-03 21:29

> Ja - og? Sagde jeg noget andet.... Det er faktisk nyt for en hulens stor
> gruppe mennesker - Atkins er fra ca 1971

Ja.. du har ret. Det er nyt for en hulens masse mennesker...

Men det er ikke "et rimeligt nyt koncept her in DK" som du udtrykte det."
Tvært imod.

Mvh. Lisbeth

Fra : Anette

Dato : 02-08-03 16:07

> Ja.. du har ret. Det er nyt for en hulens masse mennesker...
>
> Men det er ikke "et rimeligt nyt koncept her in DK" som du udtrykte det."
> Tvært imod.
>
> Mvh. Lisbeth

Hovsa, jeg har lige slået husets sidste flue ihjel, så jeg kan ikke være med
her!

Anette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-07-03 13:43

Padmé Amidala wrote:
> [...]
> Personligt synes jeg, at hele denne gruppe bliver domineret af
> spørgsmål vedrørende Atkins...eller er det bare mig?

det har været oppe og vende før.... bare med DDV*G*
resultatet er og bliver det samme..... alle slankeemner er velkommen i denne
gruppe.... og at der er mange der støtter det samme er da bare fint....

hvis du gerne vil debattere andre emner eller muligheder, står det dig jo
frit for at starte en ny tråd om et andet emne ;)

og ønsker du ikke at læse om atkins, er det jo nemt at springe de indlæg
over ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Padmé Amidala

Dato : 29-07-03 13:54

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
> frit for at starte en ny tråd om et andet emne ;)
>
> og ønsker du ikke at læse om atkins, er det jo nemt at springe de indlæg

Helt sikkert. Det var heller ikke for at være et surt opstød, men jeg tænkte
da på om det ikke også kunne være fedt for jer der er vilde med at udveksle
erfaringer med atkins, at have en egen gruppe?

VH
Padmé Amidala

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-07-03 14:22

Padmé Amidala wrote:
> Helt sikkert. Det var heller ikke for at være et surt opstød, men jeg
> tænkte da på om det ikke også kunne være fedt for jer der er vilde
> med at udveksle erfaringer med atkins, at have en egen gruppe?

desværre er det ike helt så nemt..... jeg tror ikke at de vil kunne få
gennemført en gruppe kun til Atkins med den forholdsvis begrænsede trafik
der er omkring det... og slet ikke i betragtningen af at den smule trafik jo
ikke påvirker resten af gruppen ;)

saxet fra usenet.dk:
Nyhedsgrupper kan oprettes, hvis der kan påvises et reelt behov for en
gruppe med det pågældende emne og nogen har taget initiativ til at formulere
gruppens formål.
Den nemmeste måde at få oprettet en ny gruppe på er således, hvis der
allerede kan henvises til, at emnet fylder (for) meget i en allerede
eksisterende gruppe.

Fra : sune vuorela

Dato : 29-07-03 14:34

En der kalder sig "Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev:

>Helt sikkert. Det var heller ikke for at være et surt opstød, men jeg tænkte
>da på om det ikke også kunne være fedt for jer der er vilde med at udveksle
>erfaringer med atkins, at have en egen gruppe?

Ikke så længe der ikke er mere trafik i d.h.slank end der er - dertil
kommer at nogle af de folk, der ikke er på atkins (og lignende) også
kommer med et par tricks en gang i mellem - og det er ikke sikkert at
de ville følge med over i en anden gruppe.

Men skulle der komme meget trafik om emnet, så mener jeg at det er
helt berettiget at man laver en atkins-gruppe.

--
Sune

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-07-03 18:52

[Padmé Amidala | Tue, 29 Jul 2003 12:15:06 +0200]

>Ikke for at træde nogen over tæerne, men er det ikke snart på tide at I
>tilhængere af Atkins får jeres egen gruppe?

Jeg tror det faktisk ikke?

Altså da jeg hoppede ind i gruppe i sin tid var det 95% DDV-support
spørgsmål; så meget at jeg kom til at foreslå at DDV-folkene fik deres
egen gruppe.

Efter nogen dialog kom jeg til at indse at en opdeling af grupperne
faktisk burde undgås, og kun hvis der kom så meget trafik af ét emne at
det blev en belastning for de andre, kunne det ske.

>Personligt synes jeg, at hele denne gruppe bliver domineret af spørgsmål
>vedrørende Atkins...eller er det bare mig?

Jeg tror at det bare er dig :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk