Radio headset til Nokia 3650?
Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 29-07-03 08:18

Hej

Findes der ikke et radio headset til nokia 3650?

mvh Lars

http://www.newsfeed.com The #1 Newsgroup Service in the World! >100,000 Newsgroups
---= 19 East/West-Coast Specialized Servers - Total Privacy via Encryption =---

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 29-07-03 08:51

"Lars Myrthu Rasmussen" <lmr_nospam@myrthu.net> skrev i melding
> Hej
>
> Findes der ikke et radio headset til nokia 3650?

Nei, ikke ifølge Nokias hjemmeside.

Kanskje det finnes noe uoriginalt å få kjøpt på postordre. Men det finnes jo
en rekke radioer med headset å få kjøpt, som ikke skal kobles til noen
mobil. Så muligheten er der, selv om du helst skulle ønske en radio/headset
som kunne kobles til 3650.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : JMo.

Dato : 29-07-03 17:10

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom______.no> wrote in

> "Lars Myrthu Rasmussen" <lmr_nospam@myrthu.net> skrev i melding

> Kanskje det finnes noe uoriginalt å få kjøpt på postordre.

Det gør der - men vær opmærksom på hvilke batterier de bruger. De fleste
bruger små lithium-knapceller, som de sluger på ingen tid. Og så bliver det
altså hurtigt en dyr fornøjelse!

Fra : Ebbe

Dato : 29-07-03 09:58

Lars Myrthu Rasmussen wrote:
> Hej
>
> Findes der ikke et radio headset til nokia 3650?

Jo. Jeg har et. Det er dog bare noget billigt l**t til 150kr, men det
virker endnu :)
Jeg fandt det i "God tone"...hvis der findes sådan en der hvor du bor?...

Ebbe

Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 29-07-03 10:09

Hej

Ok. Nej en sådan butik kender jeg ik lie.
Har du fabrikat/model på headsættet?

Lars

Fra : Ebbe

Dato : 29-07-03 15:58

Lars Myrthu Rasmussen wrote:
> Hej
>
> Ok. Nej en sådan butik kender jeg ik lie.
> Har du fabrikat/model på headsættet?

Desværre ikke. Jeg har smidt pakken ud, og det står ikke på headsettet...

Ebbe