Gæstebogen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-03 06:09

Ja, de kører jo voldsomt på Bjørn og Okays nye cd "Gæstebogen". Man hører
ustandseligt numre fra pladen. Jeg tror min lokalradio spiller op til 5-10
numre dagligt. Det nummer jeg har hørt flest gange er "Lets dance" og "Gem
den sidste dans til mig". Sidstnævnte synges i duet med dansktopdronningen
Tina Siel (haha, nu er Lene sur igen - men hun kan bare skifte stil, så får
hun også succes).
Hov, nu sprang tråden vist. Det jeg ville frem til var hvilke nummer i
tror der bliver det helt store radiohit på de dominerende folkelige
lokalradioerfra denne nye Bjørn og Okay-cd.

På nordjyllands dominerende slagermusikradio "Radio Nibenitten / Midtfjord
Radio er der ingen tvivl om at det er "Lets dance" og "Gem den sidste dans
til mig" der deler pladsen som det største radiohit i disse dage.

Hvordan på jeres radio? - Hvilken plade spiller de mest, fra denne cd?

Hilsen Åge

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-07-03 07:57

> [...]
> til mig" der deler pladsen som det største radiohit i disse dage.
>
> Hvordan på jeres radio? - Hvilken plade spiller de mest, fra denne cd?

I min lokalradio spiller de mest nummeret, "Knæk denne CD".

vh
Kim

Fra : S. Sørensen

Dato : 29-07-03 10:03

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
<snip>

> Hvordan på jeres radio? - Hvilken plade spiller de mest, fra denne cd?

Øøøøh? Læser du nogensinde korrektur på hvad du egentlig skriver Åge?

Steinbjørn

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-03 19:37

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f26011f$0$97241$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hvordan på jeres radio? - Hvilken plade spiller de mest, fra denne cd?
_______

Inden nogle begynder at fortælle at der ikke er noget nummer på cd-en som
hedder "Gem den sidste dans til mig", skynder jeg mig lige at sige: "Det er
rigtigt".
"Bjørn og Okay" kalder nummeret for "Den sidste dans er med mig" . Men
det er samme sang. Så deetttt.

Hilsen Åge

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-07-03 22:32

> Hvordan på jeres radio? - Hvilken plade spiller de mest, fra denne cd?

For at være helt ærlig så tror jeg ikke at de har den i arkivet..*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-03 05:51

Tholo - www.tholofoto.dk <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f26e827$0$19350$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> For at være helt ærlig så tror jeg ikke at de har den i arkivet..*S*
_________

Øhhhhhh. Nå! - Hmmmm.... Nej, det er jo ikke alle radioer som er med på det
sidste nye, hehe.

Hilsen Åge