Skiferie 2004
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 28-07-03 22:29

Hej med Jer

Jeg vil høre om der er nogen der har nogle gode tips til skiferie i Tjekkiet
eller Østrig!!

Vi er en stor flok venner, lige dele børn og voksne, der nu har været i
Norge og Sverige gennem en del år.

Ønsket er et godt Allround skisted. Og med mulighed for indkvartering i
hytter eller STORE lejligheder
da vi lægger meget vægt på det sociale samvær efter dagens skiløb!!

Venlig hilsen

Carsten

Fra : René Ipsen

Dato : 29-07-03 07:54

Som turistbuschauffør kan jeg varmt anbefale en tur til Spindleruv Mlyn, som
er tjekkiets bedste/populæreste skisportssted.

Der er et dansk bureau der kar hjælpe jer - alletiders flinke og hjælpsomme
mennesker som bor dernede.

www.maskot.dk

Hilsen

René Ipsen

Fra : Lars

Dato : 01-08-03 10:06

Børnevenligt? Så er det Østrig. Sportwelt Amade ved Wagrain/Flachau er godt
for alle. Synes vi i hvertfald.

Hytter kan søges mange steder men vi har brugt flg.

www.huettenpartner.at

Lars.