Spørgsmål 6210 skal udskiftes
Fra : Palle S.

Dato : 28-07-03 21:47

1. Nokia 6210 er nu slidt op skal erstattes af en telefon med mindst de
samme features

2. Helst en der kan gå i det samme bilkit

3. Alle ideer modtages med glæde

mvh Palle

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 28-07-03 21:55

"Palle S." <dax@nospampc.dk> skrev i en meddelelse
> 1. Nokia 6210 er nu slidt op skal erstattes af en telefon med mindst de
> samme features
>
> 2. Helst en der kan gå i det samme bilkit
>
> 3. Alle ideer modtages med glæde

Umiddelbart er der kun 6310 eller 6310i der kan gå i samme bilkit. Og så
vidt jeg ved så er det kun 6310i du kan købe fra ny.

Jeg er selv rigtig glad for min 6310i, der meget hurtigere end min gamle
6210 og derudover har mulighed for lange sms'r.

Men! Hvis du er glad for din 6210 - så prøv dog at finde en brugt i
dk.marked.privat.telefon.mobil (typisk 5-700 kr. hvis de er 100% OK). En
6310i er lidt pebret og typisk ikke på tilbud eftersom at den mest henvender
sig til erhverv.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 28-07-03 22:54

On Mon, 28 Jul 2003 22:55:14 +0200, "Steen Holm Pedersen"
<stonie@remove_this_nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg er selv rigtig glad for min 6310i, der meget hurtigere end min gamle
>6210 og derudover har mulighed for lange sms'r.

Hmm sidst jeg kiggede på Nokia.dk og sammenlignede mener jeg altså ikke
at 6310i'eren understøttede lange SMS'er, men har den da også GRPS?
Flemming Jacobsen

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 29-07-03 09:06

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:vp6bivo07vb7if24p4nnd9avhn3k16oqf8@4ax.com...

> Hmm sidst jeg kiggede på Nokia.dk og sammenlignede mener jeg altså ikke
> at 6310i'eren understøttede lange SMS'er, men har den da også GRPS?

Du har ganske ret - på nokias hjemmeside står der ikke noget om lange sms,
ikke desto mindre understøtter min 6310i det altså (softwaren er v 5.10,
11-09-02).

Og ja - telefonen har GRPS, hvad 6210 ikke har så jeg er ikke sikker på at
jeg forstå dit spørgsmål?

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen af email

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 29-07-03 17:05

> [...]
>11-09-02).
>
>Og ja - telefonen har GRPS, hvad 6210 ikke har så jeg er ikke sikker på at

Grunden til mit spørgsmål var at jeg sad og ledte efter en ny mobil, og
netop fordi at Nokia's site siger at en 6310i ikke har "sammenkædede
beskeder" var det en 6610 der blev den jeg valgte. Havde jeg nu vidst at
6310i'eren ogs havde sammenkædede beskeder havde jeg nok valgt den.
Flemming Jacobsen

Fra : Flemming

Dato : 29-07-03 20:57

> [...]
> de samme features
>
> 2. Helst en der kan gå i det samme bilkit

Du skal have en 6310i.
Har selv haft en 6210 på jobbet i over 2 år, og har for et par mdr., siden
købt en brugt 6310i til privat brug. Den køre væsentligt hurtigere, og så
bruger de samme bil kit. Kan klart anbefales !

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : Palle S.

Dato : 30-07-03 17:06

Mange tak for alle de gode inputs

Jeg har nu bestilt en ny 6310i i sølvgrå til 1756-

Fra : Jens Rauff

Dato : 01-08-03 09:49

Hej Palle

Har du smidt din gamle 6210 ud? Jeg kan muligvis bruge den til noget fusk,
hvis ikke printet er helt smadret. Jeg er ligeglad med tastaturet, displayet
mv. Hvis du vil af med den, så sig til.

Mvh Jens Rauff