Edbsoftware til kørebog ?
Fra : Chaufføren

Dato : 28-07-03 20:46

Nogen der kender noget godt sw til at lave kørebog i ?

Hvad hedder kørebog på engelsk hvis man vil søge på nettet efter US-
software til kørebog ?

Fra : Jørgen Ellgaard

Dato : 30-07-03 10:54

På flg. adresse kan man hente et gratis (tysk) program der arbejder i MS
Access:

http://www.fahrtenbuch-navigator.de/

Hilsen
Jørgen

Fra : ODB

Dato : 08-08-03 08:10

"Chaufføren" <Chaufføren@Chaufføren.> wrote in news:bg3uha$3jk$1
@sunsite.dk:

> Nogen der kender noget godt sw til at lave kørebog i ?
>
> Hvad hedder kørebog på engelsk hvis man vil søge på nettet efter US-
> software til kørebog ?

Jeg kan lave et til dig, hvis du fortæller hvad det skal kunne altså hvilke
problem det skal kunne løse, så kan det være jeg kan hjælpe dig med et
program, jeg kan lave sådan i fritiden.

Du kan sende en mail til mig på odb(a)vibeholm.dk (a)=@

Hilsen ODB