Annonce svindel, HRI
Fra : H. Wanner

Dato : 28-07-03 20:23

Hej,

Har i god tro indgået en skriftlig aftale med HRI.
Ønsker nu at annullere aftalen som efter min mening
er indgået på falske forudsætninger.

Jeg vil gerne høre fra andre som har erfaring med firmaet.
Evt. oplysninger I måtte sidde inde med om firmaet.
Har Firmaet nogen sinde formidlet et salg som de lover
at være være i stand til når man bliver ringet op.

De har efter min bedste overbevisning ikke genereret
et eneste hit til vore hjemmeside ligesom de ikke
har kunnet henvise en eneste kunde til os.

Håber, at I vil hjælpe mig med at løfte bevis byrden.

Med venlig hilsen
H Wanner

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 28-07-03 21:35

"H. Wanner" <automati@automatic-business.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne høre fra andre som har erfaring med firmaet.

Hvad har firmaet solgt jer, som I ikke har fået..??
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : H. Wanner

Dato : 29-07-03 13:05

De gav indtryk at have et stort marked for vores
service-ydelse, som var blevet efterspurgt adskillige gange.
De mente, at vi ville være den rette samarbejdspartner
på området. Vi ville få en annonce i deres katalog og et link
på deres hjemmeside. Desuden havde de en service-linie
og net af salgsagenter til markedsføre produktet.
De har intet solgt for os, hvorfor min mistanke er vagt
er de i stand til at etablere kontakt til restaurations og hotel,
eller er der reelt tale om værdiløs fup reklame.

H. Wanner

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-07-03 08:54

"H. Wanner" wrote:

> ... Vi ville få en annonce i deres katalog og et link
> på deres hjemmeside. Desuden havde de en service-linie
> og net af salgsagenter til markedsføre produktet.
> De har intet solgt for os, hvorfor min mistanke er vagt

Er det http://www.hri.dk ?

Nej, det er vel ligesom DeGuleSider fra TDC-Forlag. Forlaget sælger
ikke noget men, formidler kun kontakten.

> er de i stand til at etablere kontakt til restaurations og hotel,
> eller er der reelt tale om værdiløs fup reklame.

Prøv at kontakte nogen af deres andre leverandører og spørg dem.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Jesper Brock

Dato : 01-08-03 22:37

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message
> Nej, det er vel ligesom DeGuleSider fra TDC-Forlag. Forlaget sælger
> ikke noget men, formidler kun kontakten.

Nej HRI tåler absolut ingen sammenligning med De Gule Sider.

En annoncekontrakt hedder fx en "samarbejdsaftale", og virksmohedens sælgere
præsenterer sig ikke som sælgere... de er derimod "indkøbere" eller
"koordinatorer".

Ligesom Brian har jeg kun et ord: www.unfairpris.dk

--
/Jesper Brock
Journalist, www.budstikken.com (Fredericia-udgaven)

(NB! Indlæg på usenet udtrykker udelukkende min personlige holdning, og har
ingen relation til min ansættelse hos "Budstikken"-koncernen)

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-08-03 00:53

Jesper Brock wrote:

> En annoncekontrakt hedder fx en "samarbejdsaftale", og virksmohedens sælgere
> præsenterer sig ikke som sælgere... de er derimod "indkøbere" eller
> "koordinatorer".

okay, hjemmesiden hri.dk er ellers ret flot lavet.

Men det er ikke alt der skinner som er guld

NB: Jeg har lige meldt mig til unfairpriser.dk.
Annoncefup skader ikke kun ofrene, men også de reelle annoncesælgere fra
fx TDCforlag.

Fra : Brian Andersen

Dato : 30-07-03 15:09

> [...]

> Har Firmaet nogen sinde formidlet et salg som de lover
> at være være i stand til når man bliver ringet op.

Se på www.unfairpris.dk der er der masser af læsestof om HRI og lignende
firmaer.

> Med venlig hilsen
> H Wanner