problem med DIVX afspilning på TV-Out med~
Fra : Thomas Hansen

Dato : 28-07-03 18:53

Hej Geuppe
Jeg har lige samlet et nyt system med et ATI 9800PRO kort i. Alt virker
fint også tv-out virker upåklageligt. Problemet er bare at når jeg forsøger
at afspille en film er rammen hvor filmen burde være bare sort. JEg har
forsøgt med både windows media player, winamp, og DIVX palyer 2.1 med samme
resultat. Quicktime virker dog uden problemer.
Det skal lige siges at filmene virker fint på den normale skærm.

Har I et bud på hvad der kan være galt?

/Thomas

Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-07-03 20:36

Mon, 28 Jul 2003 19:52:32 +0200, skrev Thomas Hansen, på 11 linier, i
<oprs07xun9nasjl3@news.image.dk>, :

Brug teatertilstand

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Thomas Hansen

Dato : 28-07-03 21:34

On Mon, 28 Jul 2003 21:36:05 +0200, Karsten Andersen <1234@jyde.cc> wrote:

> Mon, 28 Jul 2003 19:52:32 +0200, skrev Thomas Hansen, på 11 linier, i
> <oprs07xun9nasjl3@news.image.dk>, :

> Brug teatertilstand

Øhh?! hvor henne?

/Thomas